Obserwatorzy

niedziela, 26 marca 2017

Konkurs Fotograficzny

Dziękuję za udział w ankiecie jednodniowej w której głosów oddano 21. Pytanie dotyczyło wyboru i tak największym powodzeniem cieszyły się odpowiedzi:

kawa, herbata z herbaciarni, z kubek z zaparzaczem ładny 8 głosów

woski (Kringle, Yankee...) 6 głosów

słodycze zagraniczne np czekolada 5 głosów

kosmetyk np żel marki Balea 1 głos

galanteria np. portfel, wizytownik 1 głos

Oczywiście biorę pod uwagę odpowiedzi:) ale o tym w dalszej części. Widziałam że technicznie ankieta podołała zadaniu co bardzo mnie cieszy.



Tematem konkursu jest szczęście.
Szczęścia wszyscy chyba szukamy ale każdy znajduje je gdzie indziej i właśnie te różnice są najciekawsze  a zabawa w pewien sposób pozwoli nam się lepiej poznać.
Miło mi będzie jeśli dołączysz do moich obserwatorów ale nie jest to warunkiem. Co trzeba zrobić:

do 2.04 przesłać na czerwonafilizanka@gmail.com  maila o tytule "zgłoszenie" i adres bloga.
Grafika jpg, gif, png na temat "szczęście" który w mojej opinii daje dużą dowolność.
 Myślę że miło i ciekawie będzie nam oglądać prace konkursowe:)

4.04 opublikuję prace konkursowe i jest to czas gdzie sprawdzamy czy wszystko jest ok.
5.04 startuje głosowanie, głosować można raz na tyle prac ile Ci sie podoba:) Sonda będzie umieszczona w pasku bocznym na górze. Koniec głosowania jest 8.04 o 23,30
9.04 wyniki. Co można wygrać:


Jajowar - świątecznie;) ustrojstwo do gotowania jaj... opis: "Automatyczny jajowar Ricco zapewni idealne ugotowanie jajek w różnej formie - na miękko, średnio lub na twardo. Urządzenie umożliwia szybkie przygotowanie od 1 do 7 jajek a wyjmowana tacka ułatwia ich podawanie. Dane techniczne:

Jajowar Ricco model PT-610 220V, 50Hz, 350 W
pojemność 7 jajek.

Żel chłodzący z YR do zmęczonych stóp 50 ml

Micel z YR 50 ml

Energizujące mleczko do ciała z YR Mango & kolendra 200ml. Ale to jeszcze nie koniec.... autorka zdjęcia które otrzymało najwięcej głosów otrzyma coś jeszcze.

Nagroda druga jest przewidziana dla autorki zdjęcia które mi sie spodoba. Nagrodą będzie kubek z rozparzaczem do tego kawa lub herbata z herbaciarni i może "zagramaniczny" łakoć no chyba że wybierze woski...

Zależy mi żeby przesyłki dotarły przed świętami więc szybka komunikacja jest ważna.

Regulamin

1) By wziąć udział w zabawie:

 - zgłosić się w komentarzu pod tym postem
- u siebie na blogu wspomnieć w notce o konkursie i zamieścić zdjęcie, gif konkursowy z tytułem pracy.

Temat zdjęć: „Szczęście”

2) Drugi kwiecień jest ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń, po tym terminie zgłoszeń nie przyjmuję.
4.04 sprawdzamy czy wszystko jest ok. 5.04  rusza głosowanie, które kończy się 9.04 o godzinie 23.00. Ogłoszenie wyników 10.04 3)
Do wygrania są dwa zestawy, jeden otrzymuje osoba z największą liczbą głosów, drugi osoba którą wybieram ja.
4) Na dane do wysyłki czekam 3 dni. Mail z danymi musi być z tego samego co zgłoszenie
5) w przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy ogłaszam następną osobę z listy która jako następna uzbierała najwięcej głosów.
6) rezerwuję sobie prawo nie przyjęcia zgłoszenia, oraz późniejszych zmian w regulaminie np z przyczyn losowych.
7) Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z posiadaniem praw autorskich do grafiki jednocześnie uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy na blogu czerwonafilizanka.blogspot.com
8) Nagrody wysyłam Pocztą Polską lub kurierem na adres Polski. Jeśli mieszkasz za granicą i masz kogoś w Polsce odbierze przesyłkę to super. Za granicę nie wysyłam.
9) zgłoszenia sprawdzam osobiście

 Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 10) Gdy wpłynie dostateczna ilość zgłoszeń mogę wcześniej zakończyć przyjmowanie zgłoszeń:))

76 komentarzy:

  1. Świetny konkurs i świetna nagroda, chociaż głosowałam za kubkiem.
    Trudny temat, chociaż piękny.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie nagrody... A temat nie taki trudny. Zapraszam do udziału

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na konkurs:) A nagroda bardzo atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, bardzo ciekawa forma konkursu. Chętnie wezmę udział, ale za parę dni, muszę dobrze pomyśleć nad tematem konkursowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział szkoda że dopiero teraz trafiłam na taki super blog oczywiście obserwuję
    http://agugu-fb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału i witam w gronie elitarnym:)

      Usuń
  5. Konkursów nigdy za wiele! Odtatnio nie mam za duzo czasu wolnego, a co za tym idzie - głowy do wymyslania, ale pomysle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na konkurs. :) Pozdrawiam ciepło. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pomysł :D Bardzo fajny temat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konkurs. może wezmę udział :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny konkurs i temat do zdjęć :D Jak tylko znajdę chwilkę to na pewno wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyślę nad udziałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już wzięłam udział i zastanawiam się jak działa ta maszyna do jajek;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok zgłoszenie przyjęte, dziękuję za szybką reakcje:)

      Usuń
  12. No no nagrody super :)
    Powodzenia wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam wyłącznie pecha wiec z tym szczęściem to jakos ...nie tego mi...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żebym ja jeszcze miała talent do robienia zdjęć. ;) A poważniej, poszukam może akurat coś wynajdę!

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkim zycze powodzenia i jestem bardzo ciekawa tych zdjęć A kto wie może i sama się skusze na ten konkurs Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak tej jajowar określa czas gotowania jaj :D Ja gotuję zawsze tyle samo, jajka mam z tego samego źródła, a raz wychodzą na miękko, innym razem są twarde :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super konkurs będzie ciekawie bo przecież dla każdego z nas szczęście oznacza co innego. Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. może znajdziesz fotkę na konkurs, zapraszam:)

      Usuń
  21. muszę coś kreatywnego wymyślić :)
    Ale jeszcze pomysłu nie mam nagroda bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako naczelna fanka konkursów wezmę udział! Tylko muszę poszukać inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przemyślę temat i może uda mi się wykombinować coś fajnego :)
    Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny konkurs, fotograficzne rzadko spotykam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i ja coś strzelę ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo fajny konkurs jutro poszukam czegoś co się może nadać. I chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy jeśli nie prowadzę bloga, mogę wziąć udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wezmę udział ;)

    leseratte.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy temat konkursu. W wolnej chwili wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak się zastanawiam, o czym powinno być zdjęcie na temat "szczęścia". I szczerze mówiąc - to cholernie trudny temat. Ale z drugiej strony - świetny, bo można pokazać naprawdę coś niezwykłego, intrygującego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!