czwartek, 8 grudnia 2022

Do sklepu z własnym opakowaniem?

 Pamiętam jak w listopadzie 2019, na Festiwalu Kobiet Internetu były automaty z kawą, herbatą, wrzątkiem. Część uczestników i uczestniczek podchodziło i napełniało swoje kubki termiczne. Przyznam że urzekło mnie to podejście, co zresztą uwieczniłam:



Wczoraj w herbaciarni znalazłam taką informacje:


niby tylko 5% ale zawsze coś, zwłaszcza że ja herbatki lubię:) 
Własne torby wielokrotnego użytku, własne opakowania do sklepu nosić, z jednej strony ekologia, oszczędność ale z drugiej strony nie wiem czy to tak do końca higieniczne jest. Tu pojawia sie pytanie o kolejny pomysł na produkt... opakowania wielokrotnego użytku, oczywiście są już takie ale może powstaną nowe takie no wiecie specjalne;)
A co Ty o tym sądzisz?

20 komentarzy:

  1. Jeśli to własne opakowanie, to chyba na własne ryzyko, chociaż nie wiem, co na to sanepid. Mam wolne puszki na przykład i zabieram ze sobą, bardzo ekologiczne i ekonomiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie nad tym zastanawiam w kontekście higieny, są plusy i wątpliwości tego rozwiązania...

      Usuń
  2. Każdy z nas może w ten sposób przyczynić się do mniejscego zaśmiecenia planety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się pomysł własnego opakowania bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niepojęte. Już widzę meneli z własnymi opakowaniami z koszy na śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas może w ten sposób przyczynić się do mniejszego zaśmiecenia planety.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku jest to nietrafiona akcja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo za. Przeraża mnie ilość opakowań, które zużywamy i wyrzucamy. A juz do szewskiej pasji doprowadza mnie pakowanie każdej jednej rzeczy do tych pierońskich torebek foliowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podczas pandemii ile tych maseczek, rękawiczek... mam nadzieje że to już nie wróci...

      Usuń
  8. Bardzo mądre i proekologiczne. Jednak wiele miejsc na takie rozwiązanie nie zdecyduje się ze względu na sanepid.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że jest to naprawdę świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się zdarzyło nie raz prosić o herbatę do własnego kubka na wynos w kawiarence, obsługa nie robiła problemu, a było to małej mieścinie także myślę że wszystko idzie ku dobremu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejmy nadzieję ,że z czasem będzie stawać się to normą.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!