piątek, 7 czerwca 2013


Od rana, średnio raz na godzinę dzwoni do mnie ktoś, więc odbieram, ta osoba się nie odzywa, jest cisza, czeka aż się rozłączę. Nie rozłącza się od razu.
Nie mogę zlokalizować kto to jest ponieważ dzwoni z zastrzeżonego numeru. Szczerze powiem, że żenada.
Podejrzewam, że to ten sam co wczoraj mu napisałam:
 „proszę więcej do mnie nie dzwonić, ani nie pisać. Pa”  
„chciałem pomóc zarobiłabyś kołega ma interes legalny z psami masz choro dume pewnie że nie zadzwonie pa” – odpisał. Pisownia oryginalna.
Hehhhh niestety nie pozostaje mi nic innego jak czekać, aż mu się znudzi. Żal….



9 komentarzy:

  1. ...tylko rozłączaj rozmowy bo może cię to trochę kosztować...

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj strasznie tego nie lubię ...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli ktoś dzwoni do ciebie to on płaci... operator ma obowiązek poinformować cię, że ktoś chce rozmawiać na twój koszt... i rzetelnie i skrzętnie informują...
    a skoro ten ktoś dzwoni i sam płaci to powiedz tak: -proszę się odezwać, kto jest z drugiej strony? nie to nie też bardzo lubię milczeć i ciszę...
    następnie połóż tel gdzieś w zasięgu ręki, ale nie rozłączaj jeśli kolesiowi z portfela zniknie parę stów to mu się znudzi :)
    tak robię z mamą kiedy do mnie dzwoni i ma jakieś pretensje :)
    zresztą już się nauczyła żeby przez telefon nie poruszać przykrych spraw...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale kolo może dzwonić z zagranicy. W końcu nie wiem na 100% kto to jest a tym bardziej skąd dzwoni

      Usuń
    2. no o tym nie pomyślałam...
      jeśli masz telefon w abonamencie to faktycznie nieciekawie a jeśli na kartę to możesz spróbować mojego pomysłu kiedy będziesz miała niski stan konta...
      napisz jeśli sytuacja będzie się powtarzać znajdę sposób by namierzyć anonimowego rozmówce...

      Usuń
  4. masakra, są wariaci na świecie.
    trzeba czekać lub zgłosić nękanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że mu się znudzi, bo co? zgłoszę i co?

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!