czwartek, 5 września 2013

Troszku wioszki...








7 komentarzy:

  1. witaj Filiżanko :-)
    muszę Ci powiedzieć ,że od niedawna jestem tutaj i też od niedawna czytam Twój blog ale uważam że powinnaś zostać dziennikarką albo fotoreporterką ...świetnie piszesz bardzo ciekawe posty i "tropisz" ciekawe foty a te powyrzsze troche przedstawiają wywracanie świata do góry nogami ...
    pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...aż brak słów, czekam kiedy to wszystko pierdolnie (sorry) i w końcu ludzie zrobią z tym porządek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szybko tego bajzlu nie uprzątną... po za tym trzeba chcieć.

      Usuń
  3. po prostu rządzą tu 'debile' i tyle;P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!