Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

Zwierzakowy bal przebierańców:D













10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. koty chyba najbardziej nie lubią mieć czegoś na sobie...

      Usuń
  2. Dobrze,że zwierzaki nie rozumieją co się z nimi wyczynia...

    OdpowiedzUsuń
  3. ...sadyści żeby tak zwierzaki męczyć, nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dyskomfort zwłaszcza dla kota ale nie sadyzm...

      Usuń
  4. uśmiałam się, ale ani mój pies ani kot nie chciałby mieć nic na pyszczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zwierzaki nie lubią...bo to nienaturalne dla nich.

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!