Obserwatorzy

czwartek, 9 lipca 2015

Rozmaitości


















46 komentarzy:

  1. Szczególnie to o Chrześcijanach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he baleriny z promocji fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Rude, zwłaszcza teledysk! :D chcę tego kotka <3 No i Chandler i Monica. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak muzycznie dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. The Office <3 Kochałam ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia jest podobna do mojej ukochanej kici też miała takie czarne plamki przy nosie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. baleriny z promocji najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba właścicielka nie jest zadowolona...

      Usuń
  8. Boczuś wymiata ;) Chyba też się tak opalę może trochę mi ubędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe baleriny barwiące :) Poprawił mi się humor oglądając te różności :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Baleriny z promocji śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna porcja dobrego humoru :-) Aplikacje na fejsie - szczerze się uśmiałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!