Obserwatorzy

wtorek, 27 października 2015

Top komentatorki… zmiana w regulaminie rozdania…

Nie wiem co jest grane… ale gadżet z top komentatorkami nie działał na moim blogu należycie…szczerze powiedziawszy to od pewnego czasu nie działa wcale. Próbowałam rozmaitych rzeczy… różnych kodów… niestety efekt ten sam: gadżet nie działa, nie pokazuje topowych komentatorek… ręce opadają… nie mam już siły do tego...
Ja jasnowidzem ani ciemnowidzem nie jestem, zliczać komentarzy także zamiaru nie mam, zgodnie z punktem 12 regulaminu rozdania top komentatorki dostają dodatkowy punkt. Jednak w dalszym ciągu paranormalnych zdolności szacunkowych: kto kiedy ile… niestety nie posiadam…
Toteż postanowiłam punkt dodatkowy przyznać uczestniczkom które kojarzę iż są udzielają się. Tak myślę sprawiedliwie będzie.



Z nieukrywaną przyjemnością przyglądam się rosnącej liczbie obserwatorów mojego bloga jest to miłe nie wątpliwie ahhhh... a po wynikach liczba owa nieco zapewne spadnie...
Miałam przed rozdaniem nawet taki pomysł by z top gadułek wylosować te trzy osoby ale jaka gwarancja że blender sie przyda toteż zdecydowałam sie na rozdanie...
Wam komentatorkom ślicznie dziękuję że jesteście, szczególnie mi miło jak znikam... wiem że jesteście... głupio mi że nie mam możliwości odpowiedzieć ale wracam nadrabiam...
Zaglądającym, komentującym chciałam powiedzieć że miło mi że jesteście...
Cieszę sie z każdego wyświetlenia strony dla każdej z Was wirtualne "kfiatki"


50 komentarzy:

  1. U mnie też od jakiegoś czasu gadżet nie działa. Sam się jakoś zepsuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty cudowne!!!

    Co zrobić? Czasem tak bywa, że mimo iż bardzo byśmy chcieli to są rzeczy na które wpływu nie mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym bloggerze to ciągle coś się psuje, kiedyś przez długi czas nie pokazywała się lista obserwatorów i liczba wyświetleń

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nigdy nawet nie umiałam dobrze go "zainstalować" na blogu :/ nigdy mi ten gadżet nie działał...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet o istnieniu takiego gadżetu mie wiedziałam. A do Ciebie zawsze miło zaglądnąć, bo jest tu różnorodność, ktorą bardzo lubię. Nie boisz sie mocniejszych tematów i to przyciąga- chce sie pogadać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem Ci pomóc z tym gadżetem, bo u siebie go nie mam. Na pewno jednak cieszy jak liczba komentarzy rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten gadzet instalowalam wieki temu, nie pamietam juz jak ale musisz poszukac u wujka google

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kody które znajduje jakoś nie działają u mnie... Dziwne bo instalowałam działało... popsuło sie...

      Usuń
  8. Właśnie się zastanawiam czy u mnie liczby w Gadułkach się zmieniają... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie wiem, gdzie tego gadżeta ;) szukać .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygooglać... są kody rozmaite z instrukcją... nawet ja sobie poradziłam...

      Usuń
  10. Ja mam ostatnio problem z fb..nijak nie mogę przełączyć się z profilu prywatnego na blogowy - problem zgłosiłam i poradzono mi otwarcie nowego konta. No rzesz to ile ja mam mieć kont na fb..500? :( Dlatego doskonale rozumiem problem. Co do tego gadżetu, ja nie umiem go zainstalować, a jak widać nie ma się co szarpać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem na fb ;/

      Usuń
    2. no tak.... każdy po kilka kont a potem pokazują reklamodawcom jaki to niebotyczny zasięg mają...

      Usuń
  11. U mnie chyba jest w porządku z tym gadżetem, choć głowy nie daję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam takiego gadżetu, więc nie pomogę Ci zbytnio...

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy dodatkowy obserwator sprawia, że serce rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu chciałam wstawić ten "gadżet", ale coś szwankowało i pomysł uleciał ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zrezygnowałyśmy z tej opcji bo ciągle był z nią problem :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam zawsze komentuje bo to lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwatorzy, komentatorzy...dodają energii i dają motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Komentowanie to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, dziwne. Ja wstawiam ten gadżet tylko jak czasem potrzebuję więc niestety nie powiem jak u mnie... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy nowy obserwator to dodatkowa motywacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!