Obserwatorzy

sobota, 12 sierpnia 2017

Gratisy, promocje, zniżki

Dawno jakoś posta tego typu nie było, a z tego co pamiętam po wejściach i komentarzach zainteresowanie jest.



Natchnieniem była Pani z Kej pisząc:

(...) chcielibyśmy wyróżnić Pani czytelniczki ofiarując im -10% na olejek w postaci kod-u J Proszę dodać tą informację na bloga (...)






Zarejestruj się i odbierz bezpłatne podwójne zaproszenie na finałowy odcinek 7. sezonu „Gry o Tron”! więcej info






Wystarczy, że za zakup biletu lub biletów na www.multikino.pl zapłacisz portfelem Masterpass, a otrzymasz kod 2D, podlegający wymianie na bilet na film 2D. Uczestnik otrzyma na swój adres mailowy voucher z kodem 2D. Wymiana kodu na film możliwa jest po okazaniu go w kasie Multikina. źródło




Lubicie tego typu posty? Mam nadzieje że znalazłaś coś dla siebie, miłego weekendu :***

48 komentarzy:

  1. Ciekawe oferty, warto skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę co za świetne promocje...do wyboru do koloru...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na notkę:) No i okazja żeby zaoszczędzić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratisy, promocje, zniżki, to zawsze mile widziane. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne oferty :) Lubię promocje i gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba akurat z niczego nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo i nawet świeczki są. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć.
    Może akurat na coś się skuszę. Dzięki.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyjrzeć się promocjom od Multikina. Przegapiłam okazję, gdzie mogłam otrzymać bilet gratis płacąc kartą MasterCard, może załapię się na Masterpass :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zobaczyłam GoT to odrazu wysłałam zgłoszenie 😜 Super post! Gdybym tego nie przeczytała u Ciebie to w życiu bym nie wiedziała, że finał sezonu można obejrzeć w kinie 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno ktoś skorzysta :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie skorzystam z okazji, ale pewnie wiele osób będzie zainteresowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dla mnie niestety, ale pewnie dużo osób znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie skorzystam ale bardzo dobry pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy skorzystałabym akurat coś z tym ofert i promocji, ale pomysł na serię tego typu na blogu bardzo, bardzo fajny i przydatny :) Nie trzeba czasami buszować w necie, ani w gazetkach :) Pozdrawiam i ściskam :) Oczywiście zaczynam obserwować, nie wiem czemu dopiero teraz tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę, jaka skarbnica ciekawych ofert!

    OdpowiedzUsuń
  18. I do not know if I would use something with this offer and promotion, but the idea for this series on the blog very, very cool and useful :) you do not sometimes have to scream in the net or in newspapers

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam obecne silne postanowienie, nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!