poniedziałek, 19 marca 2018

Domowa Przystań - Wood Wick - Sea Salt & Cotton - Sól Morska i Bawełna (Wosk)


Jak wiecie mój kominek zapachowy pracuje niezależnie od pory roku. Najczęściej palę woski choć i świece sie zdarzają;) Lubię woski marki Wood Wick za estetyczne opakowanie i dobrą jakość. Z Wood Wicka najbardziej jak wiecie  lubię biała herbatę z jaśminem - niesamowicie kusi mnie świeca którą w końcu trzeba będzie kupić, a tak sie składa że Pani Asia z Domowa Przystań dała nam do końca miesiaca rabat wiec kto wie czy w końcu kupię dużą świecę;) 
Pani Asia wybrała dla mnie kilka wosków, dziś opiszę jeden z nich Sea Salt & Cotton - Sól Morska i Bawełna (Wosk), zapraszam: 


Relaksujący zapach morskiej bryzy z aromatami miękkiej bawełny i jasnego drewna. Woski zapachowe Woodwick w kształcie klepsydry to połączenie wosku sojowego z aromatycznymi olejkami zapachowymi. Nie kruszą się, łatwo się łamią, przez co bardzo łatwo ich używać. Można je stosować w standardowych kominkach zapachowych. Zapach uwalniają aż do 10 godzin!
źródło

Woski Wood Wick są estetycznie zapakowane: plastikowe opakowanie szczelne na tyle by nic sie nie wysypywało, nic nie wypadało. W środku znajdujemy wosk w jednym kawałku który bez problemu można sobie przełamać czy odkroić. Ja do kominka wrzucam ćwiartkę wosku i czekam co dalej:)
Dalej mamy świeżość kwiatową, proszkową osoby lubujące się w takich zapachach powinny być zadowolone. Czysty świeżo wysprzątany dobrze wywietrzony dom i właśnie zapach Wood Wick - Sea Salt & Cotton będzie świetnym dopełnieniem całości. Kojarzycie świeżo uprane rzeczy... dopiero co wyschnięty na słońcu mięciutki sweterek taki mięciutki i pachnący proszkiem, płynem do prania.... tak mięciutkie i miłe....
Woski Wood Wick charakteryzują się tym że nie są nachalne ale stonowane, zapach uwalnia się po woli i jest miłym towarzyszem każdej miłośniczki czystości i świeżości.
Jeśli masz mało czasu a spodziewasz sie nagłych gości i chcesz zrobić dobre wrażenie warto zacząć od wywietrzenia pomieszczenia, odpalenia wosku który nada pomieszczeniu rześkości.
Wosk można kupić na domowaprzystan.com za 9 pln a do końca miesiąca jest rabat 10%




44 komentarze:

  1. Czasami używam takich zapachów ale w postaci odświezacza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, bardzo lubiłam tego typu zapachy w odsłonie YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach nie mój, ale podoba mi się forma tych wosków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wystarczy wywietrzyć pomieszczenia. ;) Ostatanio do odkażania powietrza używam też olejku z drzewa herbacianego, nie przepadam za jego zapachem, ale jakość powietrza jest ważniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Domowa przystań"... jak to przyjemnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zapach jest intrygujący, koniecznie muszę poznać produkty Wood Wick

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie byłby moim pierwszym wyborem, ale ta rześkość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubię zapachy bardzo słodkie i rozgrzewające zimą - a latem z kolei orzeżwiające i cytrusowe. Na pewno znajdę coś dla siebie w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może być bardzo przyjemnym zapachem na wieczory w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna opcja dla lubiących intensywne zapachy w domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy nie miałam niczego o zapachu bawełny!
    Oprócz bawełnianych podkoszulek. ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś wiele zapachów mnie drażni, rzadko kiedy używam odświerzaczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy wosków zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  17. to musi być zapach wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zapachem wakacji jest lake sunset z yankee candle

      Usuń
  18. Uwielbiam takie zapachy. Zależnie od humoru, pory dnia i roku. Czasem orzeźwiające, czasem owocowe, korzenne albo obłędne czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, ja sama jestem maniaczką świeczek zapachowych. Wprowadzają niezwykły klimat, ciepło i relaksują poprzez zmysł zapachu... Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie byłam u Ciebie na blogu, ale insta mam na bieżąco. Wyobraż sobie, że nigdy nie używałam wosku więc Twój wpis rozszerzył mi wiedzę na ten temat. Zawsze stosuję świece zapachowe lub olejki eteryczne albo kadzidła - a tu kolejna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko mi nawet wyobrazić sobie taki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach może być ciekawy, na pewno nieoczywisty:) A ten kominek jest bardzo fajny:).

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!