wtorek, 6 marca 2018

Top 19 pomysłów na prezent z okazji Dnia Kobiet, albo inną okazje ;)

Święto Kobiet to dzień gdy Panowie obdarowują kobiety – matki, żony, partnerki, koleżanki kwiatami i drobnymi podarunkami. W niektórych krajach (jak Rumunia) dzień ten jest równoważny z dniem matki, podczas którego dzieci ofiarują drobne prezenty swoim matkom i babciom.
A u nas? Słyszałam że kiedyś kobiety dostawały kwiaty (goździki, tulipany), rajstopy, kawę...
A dziś? Zacznę od tego że 8 marca ma zwolenników i przeciwników, mam wrażenie że więcej kontrowersji budzą Walentynki, ale i dzień kobiet polaryzuje społeczeństwo, zwykle Panowie (rzadziej słyszałam Panie) zarzucają że jest to zwyczaj komunistyczny, że to przeszłość... Myślę że każdy ma prawo do swojego zdania a moje propozycje przydatne być mogą gdyż pomysły można wykorzystać w dowolnej okazji, a jak wiadomo brak okazji może także być okazją:)



1) Kwiaty, dziś w czasach dobrobytu gdzie ogranicza budżet i fantazja wybierać można do woli: cięte, doniczkowe... w kwiaciarniach zapewne każdy znajdzie coś odpowiedniego, a kto ma mniej czasu to można skorzystać z tak zwanej poczty kwiatowej!



2) No tu już propozycja dla bardziej zażyłych relacji, znaczy się tych najintymniejszych. Temat wymagający szczególnego wyczucia i taktu.... ale z drugiej zaś strony skoro jest oferta zapewne są i kupujący więc pomysł jest, a mowa tu o zabawkach dla dorosłych. O gustach sie nie dyskutuje, do tego przyda sie wyczucie:

 3) Biżuteria


4) Dobra czekolada nie chcę promować konkretnej marki myślę że każdy Pan gusta zna...



 5) Porcelana, ceramika - czemu nie! Mam wrażenie że to dość oryginalny pomysł a wiele Pań sie ucieszy:)


6) A może tak wyjazd? Wspólny wypad


7) Alkohol... winko.... no tu już znowu kwestia gustu co i jak. Myślę że Panowie umieją dobrać odpowiednie winko, albo inny trunek smakujący osobie która ma sie ucieszyć:) 


8) Teraz kulturalnie będzie: bilet do teatru, kina, opery... Możesz sam wybrać, ale także wiem że w ofercie są tak zwane bilety w ładnej ozdobnej kopercie, taki voucher który obdarowana moze wykorzystać wedle uznania, szczegóły w kasie:) 



9) Może coś z galanterii: portfel, torebka...



 10)  Perfumy - tu wyjątkowo trzeba znać gust i trafić.... ale czasem znamy gusta... pragnienia..


 11) Woski, świeczki zapachowe...


12) Wizyta u kosmetyczki, na pewno są karty upominkowe w wielu salonach a zadbanie o siebie i chwila relaksu to coś czego potrzebuje każda kobieta


13) Dobra herbatka nigdy nie jest zła - mawiał mój tata. Jak kto woli kawa. Widziałam w herbaciarni jak Pani pakowała kilka herbat w bukiecik, fajny nowoczesny upominek.  


14) Kosmetyk (i)


15) Taki zestaw do aromaterapii już gotowy, ładnie opakowany. Zestawów gotowych na rynku jest wiele z każdej dziedziny jak ktoś zna upodobania i hobby... 


16) Tu propozycja dla nieco zamożniejszych, choć i czasem można sie złożyć. Pobyt w SPA czy w Uzdrowisku, zadbanie o zdrowie to sprawa bezcenna 


17) Książki

 18) Zestaw pędzli

19) Jakiś smakołyk - może niszowy, albo co lepiej samodzielnie zrobiony


52 komentarze:

  1. Świetne pomysły. Najbardziej oczekiwałabym czegoś... romantycznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie miałam wymagań co do prezentów, bardziej liczą się chęci i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak pomysłu brak to takie wpisy jak ten bywają przydatne podobnie jak komentarze;))

      Usuń
  3. Na takie nieco mniejsze uroczystości lubię jak ktoś sam robi prezent. Kwiatów nie lubię, słodyczy nie jem, dużo zapachów mnie mdli, a książek nie lubię trzymać w domu. Przez to ciężko o udany prezent dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kwiatów nie lubię;) co do książek to są różne podejścia grunt by była ciekawa dla czytelniczki;)

      Usuń
  4. Jak dla mnie wszystkie pomysły dobre, jednak najwazniejsza jest pamięć, miłe życzenia , jeden tulipan i robi sie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie czekoladki się zawsze sprawdzają :) Udanego wtorku Kochana, buziak! 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty to taki uniwersalny prezent a z książką trzeba trafić, jednak według mnie liczy się pamięć a nie prezent - już na same zyczenia robi się miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale nie do końca ;) ja nie lubię dostawac kwiatów ;/ Prawda że liczy się pamięć i gest;)

      Usuń
  7. Super propozycje, 4 jest zdecydowanie przeznaczona dla mnie, kocham czekoladę, poprosiłam już swojego chłopaka o pudełko ptasiego mleczka w karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie dostałabym ładny, elegancki zegarek, ale mój facet chyba o tym nie wie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Opcja wyjazdu chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne propozycje, właściwie wszystko by mnie ucieszyło. kwiaty to standard :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo faje pomysły :)
    Ach, bo to już w czwartek 8 marca ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja już wiem co dostanę...blender...bo poprzedni spektakularnie się spalił... /tak, zatarłam silnik, moja wina;)/ Lubię praktyczne prezenty, to mam:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ucieszy kwiatek, jakoś nie mam wielkiego sentymentu do dnia kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze są chęci jeżeli chodzi o prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :) Moim zdaniem najlepszym prezentem na każdą okazję jest zdecydowanie biżuteria! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsza jest pamięć i chęci , a co to już mniej ważne :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta biżuteria jest piękna :)
    Nie pogardziłabym takimi prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły na prezenty :) Ja jednak nie jestem wymagająca w tych kwestiach.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myślę o tym dniu bardziej w kategoriach feministycznych. I zamierzam być 8 marca dobra dla siebie. Jeśli ktoś da mi prezent, to miło, ale bardziej liczę na spacer, kawę i rozmowę w jakimś miłym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre pomysły i wszystkie do przyjęcia w charakterze prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze, żeby pamiętał i wybrał coś sam, może do końca nie trafić, to tylko facet ;)
    A dla reszty kobiet, poza swoją jedyną czy poza mamą, to chyba kwiaty i czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiaty, biżuteria, czy kino to fajne propozycje. Dobrze też po prostu spędzić trochę czasu razem, to jest cenniejsze niż materialne podarki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja poproszę kwiatka i czekoladę. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe pomysły. Zapewne niejednemu się przydadzą, zwłaszcza kiedy nie wiadomo co kupić płci pięknej

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks really interesting) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zamiast bukietu chciałabym zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na walentynki przez pocztę kwiatową otrzymałam bukiet róż z liścikiem gdzie było zaproszenie na kolację. A na dzień kobiet chyba jakaś wycieczka się szykuje bo kazał mi sie spakować.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja moglabym dostac cokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja zawsze jestem za odrobiną kultury we dwoje :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tam jednak klasycznie lubię kwiaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię kwiaty, więc wybrałabym je :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pracuję w kwiaciarni, już dziś zaczął się młyn :) Mąż ma teraz dylemat co mi kupić :)
    Polecam ci Eco Flower Box - zapraszam na FB lub IG :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No tak, pędzli nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Biżuteria i kwiaty idealnie jak dla mnie :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o prezenty (np.kwiatów nie lubię, perfumy lubię określone, nie lubię też mieć niepotrzebnych rzeczy), na szczęście są osoby, które potrafią trafić w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!