piątek, 16 marca 2018

Wybiera sie ktoś na See Bloggers?

Wczoraj na FB See Bloggers wyjawił gdzie w tym roku odbędzie się wydarzenie. Ku zaskoczeniu wielu osób festiwal nie odbędzie sie nad morzem jak to do tej pory było - ale odbędzie w Łodzi.

"(...) rozwijamy się i w tym roku znowu będzie nas więcej! Dlatego możemy już zdradzić - w tym roku spotkamy się w samym centrum Polski - w jednej z największych instytucji kultury w naszym kraju!
Największa, VI edycja Festiwalu See Bloggers odbędzie się w ŁODZI! 
Spotkamy się w genialnym miejscu - #EC1 dawnej Elektrowni Łódzkiej!
Już się nie możemy doczekać! Rozpiera nas duma i radość!
…a to jeszcze nie koniec tegorocznych nowości i świetnych newsów, które na Was czekają! 

źródło


Jak dla mnie to brak spójności bo gdzie morze a gdzie Łódź... zupełnie inne klimaty...
     Pomyślałam o osobach które mogłabym w końcu osobiście poznać... ciekawe kto sie pojawi z twórców, z prelegentów....
A Ty? Wybierasz się do dawnej Elektrowni Łódzkiej 23 - 24 czerwca?

47 komentarzy:

  1. A myślałam, że będzie powód w tym roku, żeby jechać nad morze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie ukrywam że dla mnie to było mega zaskoczenie że nie będzie tego wydarzenia w Gdyni

      Usuń
  2. Niestety dla mnie to i tak za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... ale see to widzieć (morze to sea). Więc można to tłumaczyć: Zobacz blogerów w Łodzi. Więc spójność jest jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie See Blogers kojarzy się z morzem Gdynią... no cóż... zmiany nastały ;/

      Usuń
  4. O nawet nie wiedziałam. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj niestety mnie nie będzie ze względu na ciąże :( Ale wydarzenie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej odpuszczę, bo za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym terminie niestety nie mogę, mam ślub koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na tego typu zjeździe, ciekawa sprawa...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beze mnie:( Ale wierzę, że uda nam się kiedyś spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Że też imprezy nie mogą być w moim rejonie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim mieście, więc pewnie tym razem mi się uda :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kusi mnie, bo ponoć lipnie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie będę wtedy w sanatorium to kto wie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie wybieram, ale w przyszłości to kto wie ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie będe miałą wyjazdu służbowego, to chętnie się wybiorę. W końcu, bo mam bliżej do Łodzi niz Trójmiasta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie po morzu kiedyś pływało się łodziami 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  17. Jabłoń święcie przekonany że jednak będzie u was. Szkoda bo w sumie miałabyś na miejscu. Ja chyba się nie wybieram 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszę się ale pewnie mnie nie wezmą :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuję się rozczarowana. Nie wybieram się :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią bym się wybrała, gdybym nie była tak daleko :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie to plus, tym razem chetnie pojade bo blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie Łódź bliżej niż Gdynia, znam jedno i drugie, swego czasu zwiedzałam intensywnie te miasta, teraz też czasem bywam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!