Obserwatorzy

sobota, 25 kwietnia 2015

Moje nowe woski - i nie tylko:))



38 komentarzy:

  1. Same "smakołyki" :), muszę pachnieć pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski są groźne... Uzależniają i to w sposob destrukcyjny dla portfela! Sama o mały włos nie poszłam z torbami....:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha sobie zakupiłam wosk sojowy i bede zuzywac moje olejki zachomikowane do produkcji wosków diy:)

      Usuń
    2. To prawda, gadałam w sklepie ze sprzedawczynią która mówiła że zostawiła pół wypłaty.... winę ponosi za to przedstawiciel handlowy wood wicka który to podstępnie podarował świeczki....

      Usuń
  3. Great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Woskom nigdy nie odmówię i stracę na nie wszystkie pieniądze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ziaja sopot spa, uwielbiam micela z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych wosków :D Wstyd mi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woski YC! Wczoraj palilam Wedding day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wąchałam go w sklepie to jakoś nie zachęcił mnie do zakupu...

      Usuń
  8. Nie używam wosków...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Wild Sea Grass i Beach Holiday :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wild Sea Grass paliłam - super! Naprawdę sie nie spodziewałam....

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. a ładny, przyjemny, bardziej stonowany niż YC.

      Usuń
  11. Mnóstwo pięknych zapachów :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Woski WW wciąż mnie ciekawią, jeszcze nie miałam jednak z nimi przyjemności.
    Woski mam i znam, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziel się opinią WW w odpowiednim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym powąchać ten wosk beach holiday:))

    OdpowiedzUsuń
  15. hm chyba muszę kupić te woski :)

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już mam kilka swoich ulubionych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!