niedziela, 13 października 2019

Trening Autogenny Schultza 2019. Uzdrowienie. Medytacja

Oczyszczający Szampon do włosów z aktywnym węglem, dwufazowa odżywka jedwab regenerujący włosy


Cześć kochani! Jak mija weekend? Jak tam niedzielne nastroje? Mam nadzieje że u Ciebie wszystko ok. 
Sobotnio - niedzielny czas należy do takich luźniejszych więc na spokojnie mogę nieco po rozpieszczać moje kosmyki. Olejowanie to jest to co zdecydowanie lubią. Skóra głowy też pozytywnie reaguje na olejowanie. W brew pozorom i temu co słyszałam że oleje powinnam omijać, skoro mi sie przetłuszczają włosy to nie ten kierunek. Okazało się że w ręcz przeciwnie. Odżywkę mam jeszcze do spłukiwania i jedną maskę, która niestety mi się kończy - nad tym ubolewam, bo stacjonarnie ciężko uświadczyć....
No w resztę tygodnia, lub gdy czasy mam nie za wiele używam szamponu do włosów i odżywki które wygrałam u Iwonki iwonka-bloguje.blogspot.com. A oto jak mi sie produkty sprawdzają, zapraszam:

czwartek, 3 października 2019

Półroczny Splot poleca sie uwadze:)

Dziś szczeniaczek uwadze sie poleca, zapraszam do opisu:

"Na pokładzie Fundacji AST pragniemy oficjalnie powitać Splocika - amstaffowe dziecię, urodzone 14.03.2019r.
Splot od ponad tygodnia mieszka w hotelu k. Trójmiasta i przez ten czas zdążyliśmy się już nieco poznać.

Cóż możemy Wam o Splociku powiedzieć, to naprawdę fajny szczenior, choć nieco lękowy. Przez pierwszych kilka godzin w nowym miejscu zdarzało mu się siusiać pod siebie ze strachu. Nie mniej jednak szybko przekonał się, że ekipa tu jest fajna, więc sprawnie przełamał swe lęki.

Splot nowe osoby wita bardzo ładnie, radośnie, ale bez nadmiernej ekscytacji. W hotelowym pokoju grzecznie zostaje sam, nie załatwia się, nie niszczy, nie wyje. Potrafi odpoczywać nawet, gdy inni hotelowi goście bawią się za ścianą. Na spacerach, z wykorzystaniem linki treningowej bardzo ładnie drepta przy człowieku, stara się być blisko, zerkać na przewodnika i oczekiwać wskazówek. Fajny egzemplarz dla kogoś, kto lubi porobić z psem coś więcej, popracować.

Z innymi psami na dziś, w stosunkowo licznym stadzie, Splot dogaduje się dość dobrze, momentami bywa nachalny, ale granic wciąż się uczy. Nie mniej jednak sprowokowany, mniej lub bardziej kulturalnie odpowie. Stąd, jeśli Splocik miałby zamieszkać z innym czworonogiem, to najchętniej z wyważoną sunią (większych gabarytów).

Jeśli myślicie o adopcji Splocika, wyjątkowo poprosimy Was na start o napisanie o sobie kilku słów i wysłanie tej informacji w wiadomości prywatnej. Prosimy, żebyście napisali m.in. skąd jesteście, czy mieszkacie sami, z rodzinami, czy macie lub mieliście inne czworonogi, a jeśli tak to opowiedźcie nam coś więcej o nich. To na dobry start! Ale będzie nam niezmiernie miło, jeśli napiszecie nam coś jeszcze, tak od siebie, od serducha <3

Ściskamy Was mocno i zapraszamy do kontaktu. Splocik czeka na fajnego ludzia!"

Źródło klik