Obserwatorzy

czwartek, 18 maja 2017

Beauty Oil - pielęgnacyjny olejek do twarzy - recenzja.

Olejek otrzymałam w ramach współpracy od beautyoil.pl. Chyba największą popularnością cieszą się produkty naturalne... dzisiejszy klient jest bardziej świadomy a więc bardziej wymagający często zwraca uwagę na skład ale i na działanie... dziś przyjrzymy się Olejkowi Pielęgnacyjnemu Beauty Oil

Zafoliowany kartonik gwarantuje że nikt przed nami nie macał produktu gdyż jak wiadomo: Produkt macany należy do macanta, a więc skoro moje to...


Skład:


Opis ze strony producenta:

Olejek pielęgnacyjny z zimnotłoczonym olejem marula, olejem awokado, olejem migdałowym, naturalną witaminą E przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry.

Sposób użycia:

kilka kropel olejku nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.


Skład:

Sclerocarya Birrea Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Parfum


Sclerocarya Birrea Seed Oil Olej Marula  ceniony za właściwości nawilżające i antyoksydacyjne.

Linum Usitatissimum Seed Oil Otrzymywany na zimno poprzez tłoczenie nasion. Olej o zółtym intensywnym zabarwieniu i intensywnym, cierpkim zapachu. Zawiera 10% nasyconych kwasów tłuszczowych, 58% kwasu alfa-linolenowego, 15% kwasu linolowego, 17% kwasu olejowego. Jest także bogaty w witaminę E. Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy. Powstały film, wygładza powierzchnię naskórka i włosów

Prunus Amygdalus Dulcis Oil Olej ze słodkich migdałów ma bursztynowy kolor oraz lekki charakterystyczny zapach. W temperaturze pokojowej jest ciekły. Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E. Tłoczony z nasion drzewa migdałowego.
Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy

Tocopherol Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywoływane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Witamina E wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwienie skóry.

Substancja zapachowa


W środku opakowania butelka szklana z pipetką:




Konsystencja olejkowa dość rzadka:


Moja opinia:

Olejek otrzymujemy w butelce wykonanej z ciemnego szkła, opakowanie jest odkręcane pipetka w nakrętce ułatwia precyzyjne odmierzanie  produktu.
Olejek pielęgnacyjny do twarzy Beauty Oil używam wieczorem pod krem, konsystencje olejek ma raczej rzadką co widać na zdjęciu - na tej metalowej części na zdjęciu też jest ten olejek konsystencja nie jest dla mnie problemem ale zapach tego olejku nie podoba mi się, jest dość intensywny chemiczny i niestety wyczuwalny.... kiedyś  miałam taki olejek do kominka zapachowego... i ten produkt przypomina mi zapachem tamtego śmierdziuszka ;/
Beauty Oil - pielęgnacyjny olejek do twarzy aplikuje sie dobrze na twarzy pozostawia film ale nie jest to jakoś uciążliwe, nie zapchał mnie nie zrobił krzywdy fajnie nawilża przywracając blask cerze. Jestem zadowolona z tego produktu i przyznam że gdyby nie zapach było by jeszcze lepiej:) Beauty Oil - pielęgnacyjny olejek do twarzy fajnie wzmacnia nawilżające właściwości kremu nie zapycha a przyjemnie nawilża.
Pielęgnacyjny olejek do twarzy Beauty Oil można kupić tu klik kosztuje 47,50/50ml.


68 komentarzy:

  1. Fajny prosty skład. Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz wykańczam ich krem też fajny dokładnie z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego olejku. Nie miałam z nim nigdy do czynienia. Mam inny podobny produkt naturalny i póki co jestem z niego zadowolona. Tylko był znacznie tańszy.
    Pozdrawiam :) Miłego dnia! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w składzie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pięknie tylko po co te syntetyczne polepszacze zapachu. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za zapach, a tak wyglądało dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się skład, z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję, tym bardziej, że zapach jest kwestią gustu. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej lniany oraz marula spisują się super na mojej cerze, więc myślę, że byłabym z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam jeszcze. Szkoda, że zapach jest, jaki jest :/
    Od razu widać, że pogoda się polepszyła - zdjęcia robione w plenerze ;)

    leseratte.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wypróbować coś tej marki :) Ciekawe też jakby zapach u mnie wypadł

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy, ale widzę, że produkt sensowny, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ich krem, niby ok, ale jakieś takie mieszane uczucia co do nich mam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę, nie znam marki nawet :) ale po Bio Oilu unikam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z tej marki krem na dzień. Olejek nieszczególnie mnie kusi, ale krem na noc już tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tłustą cerę, więc obawiam się, że u mnie by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę kojarzy mi się ze starą wersją Bio Oil

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo, bardzo kuszą mnie ich produkty. Szczególnie krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszelkie olejki do pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba m isię ! Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś zawsze przekonują mnie te produkty z pipetką ;d
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie olejki - i ten bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O olejkach ostatnio tak dużo się mówi, że w końcu muszę wypróbować! Pozdrawiam, Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie cały zestaw nadal czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!