poniedziałek, 31 lipca 2017

Rozmaitości na dobry tydzień:)




















58 komentarzy:

  1. Zdjęcie z dżinsami dwa razy ci się wkleiło :) ta dziewczyna na łóżku z porannym wstawaniem to codziennie ją rano o 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze Ci aby ten tydzień byl udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha u Ciebie jak zawsze wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzaki w dzinsach fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jest coś do pośmiania! To mi się podoba.
    Z przymrużeniem oka!
    Doniczki jak spodnie - suuper!
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie nazbierałam KANIE ale nie takie wielkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten spray by mi się przydał ;) Używałabym często wychodząc z domu, no i jeżdżąc na większe imprezy rodzinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie rewelacja☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja ostatnio tak mam, że się budzę i już jestem zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pierwszy raz zobaczyłam obrazek z szamponami dla kobiet i mężczyzn, mega się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą serię u Ciebie :D Szampony mężczyżni kontra kobiety najlepsze haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek z dziewcyznką wygrał.
    Ten Jurny dzięcioł to dla mojego kolecgi chyba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie jest się pośmiać w poniedziałek :P Od razu humor lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś zrobił doniczki ze spodni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że sporo osób zwróciło uwagę na tę inspiracje ;)

      Usuń
  16. Pierwsze zdjęcie zabawne:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sposób na wykorzystanie starych jeansów.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dziś nie mam głowy do żartów u nas 35 stopni...

    OdpowiedzUsuń
  19. To z dniem wolnym jest tak bardzo o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te rozmaitości u Ciebie na blogu, zawsze wybierzesz jakieś fajne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah, z tym szamponem było najlepsze. Takie życiowe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze budzę się rano zmęczona i tak właśnie zwlekam się z łózka jak na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyroda nieożywiona to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha dobre z tym szopem praczem na kanapie w wolny dzień.. to ja, a tyle mam do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!