środa, 14 kwietnia 2021

Co u Ciebie, co u mnie?

 Co tam u Ciebie? Dawno nie było takiego wpisu a może być on dla kogoś przydatny bo po prostu ma ochotę czymś sie podzielić. Może masz jaką radość, coś Cie smuci, czymkolwiek chcesz sie podzielić, zapraszam, pamiętajmy o nie zostawianiu linków do siebie i formach autopromocji. Gdy mogę, mam czas bywam na blogach osób które mnie odwiedzają, wiec mam doświadczenie w trafianiu na Wasze blogi:)

Wczoraj była ładna pogoda wiec zrobiłam kilka fotek, ta fontanna jest fajna, nie mogłam sie zdecydować które zdjęcie wkleić, więc jest kilka ujęć: 







A tu przed restauracją takie miłe przyciągające: 



No a teraz co tam u Ciebie?

Buziole :*

13 komentarzy:

  1. Piękne widoki, piękne zdjęcia :) Też dziś przeszłwm się po parku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj zamierzam sporo poczytać, bo mam wielkie zaległości. Ty też niebawem będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta fontanna :) U mnie znów zrobiła się zimna i dużo śniegu nasypało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Fajna ta fontanna :) Bardzo lubię takie miejsca, zwłaszcza latem bo dają chłód :) Teraz, jak chcę się ochłodzić to wystawiam głowę przez okno.
    Gdzie ta wiosna?
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki ile słońca i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki przed tą restauracją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie leje. Ale wczoraj byłam i tak w lesie, dwie i pół godziny Nordiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) to musiał być bardzo udany spacer :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknię za taką ładną pogodą, u nas strasznie, wieje , zimno, deszcz, śnieg... Dzisiaj idziemy na pogrzeb babci męża i przygnębiająca atmosfera..

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie? Moje ostatnie trzy lata byly koszmarem😒 Mam nadzieje, ze w koncu zla passa sie skonczy😪 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!