sobota, 22 czerwca 2024

Nowości

 


Dzisiejszy haul jest - no taki nie za duży, jednak jestem zadowolona z zakupów, zapraszam:
Odwiedzanie herbaciarni to przyjemność: radują sie zmysły klimatem... widok filiżanek, puszeczek i innych przedmiotów i smakołyków, zapach miejsca, wybór herbaty i miła rozmowa sprawiają że człek cieszy się gdy tylko znajdzie pretekst by tam wejść:)


Różowy grapefruit to czarna herbata z dodatkami, jest bardzo mocna podobnie jak jej dodatki, muszę krócej parzyć i mniej jej wsypywać.

Słony karmel, ulubieniec, czarna herbata doskonałe połączenie herbaty, rooibosa.... podam skład jaki znalazłam:  czarna herbata z Cejlonu, Rooibush, Fleur de Sel (królowa soli), karmel, aromat, (zawiera laktozę, cukier trzcinowy, kwas cytrynowy i chlorek wapnia.)


Czerwona bluzka wyszperana w lumpeksie, jest taka dłuższa z dekoltem, w składzie ma wiskozę, bardzo lubię ten materiał.

Ostatni zakup, nie ma go na zdjęciu.... to bilet do teatru.  Otóż w lipcu wybieram się na spektakl: "Powarkiwania Drogi Mlecznej" metakabaret społeczno-polityczny, political fiction. Bohaterami spektaklu są:  

  • Tłusta Heidi Klum nie mająca potrzeby, aby się tłumaczyć, ale posiadająca pewną wiedzę

  • Wstrząśnięty Kim Dzong Un, Najwyższy Przywódca, Koreańskiej Republiki Ludowo- Demokratycznej

  • Maniakalno-Depresyjna Kasandra z Greckiej Mitologii, Wróżka, po prawdopodobnym pobycie w prywatnej klinice ambulatoryjnej

  • Wściekły Bonn Park, z Przyszłości Uwięziony w ciele 11-letniej dziewczynki

Lipiec zapowiada sie kulturalnie bo mam już trzy bilety na lipiec, więc sie cieszę i kolejnymi będę się cieszyć. Marzą mi sie "Faust" i "Fedra" jak dotąd dość pechowe bo albo nie grają a gdy grają to są jakieś przeszkody, a gdy wszystko poszło pomyślnie to w tym samym czasie odbywały sie oba spektakle, postawiłam na "Fausta". W sumie na którykolwiek bym sie tytuł nie zdecydowała bo oba odwołane. Jest nadzieja póki z afisza nie zdjęte to mam nadzieje jeszcze zobaczyć.

Miłego dnia <3

18 komentarzy:

  1. Zakup herbatek to zawsze dobry pomysł. życzą dużo przyjemności ze spektaklu teatralnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaki herbaty bardzo ciekawe. A co do spektakli to mam nadzieję, że uda Cię się zobaczyć wszystkie które chcesz 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!! Herbatka grejpfrutowa! Uwielbiam takie smaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie byłam w herbaciarni. Muszę też tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie ciekawy lipiec. Do teatru a potem relaks przy aromatycznej herbatce:)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata i bluzka wyglądają bardzo zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale będziesz miała fajny lipiec. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez bardzo lubie robic zakupy w herbaciarni :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam takich którzy uwielbiają herbaciarnie, ja czasem zamawiam przez internet głównie czarną herbatę Chopin 😀 i wypijam ja w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor bluzki lubię taki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzka, kolor i fason na plus 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm. herbatka może być smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze to robić to co się kocha, miłych wrażeń i udanego lipca !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody słony karmel to moje ulubione, a więc i herbatki chętnie bym spróbowała! Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię herbatki 💗 a spektakl zapowiada się ciekawie! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!