sobota, 22 czerwca 2013

Że się tak nieskromnie pochwalę moimi ostatnimi zakupami:D



Można je podzielić na:
Opakowania puste po…. – było baaardzo miło:D
W trakcie używania
Nowe, nie używane – część pójdzie na nagrody w moim upalnym rozdaniu. Opsss…! Się wygadałam….
Toblerone – jeszcze mam troszkę tej białej rozkoszy… kiedyś podobnie smakowała Milka, jaką na urodziny dostałam od rodziców na imieniny…. Niestety było to lata temu… czekolada wcale nie była droga… za 400g wyszło 15 pln. To wyszło mi 3,75 za 100g, czyli nie drogo. Toblerone mmmm…  mam nadzieje, że będą w tej cenie mieli mleczną…
Daim – uwielbiam ten cieńki płateczek karmelu w mlecznej czekoladzie… zjadłam go szybko…  tylko 3,50 a tyle radości…
Dax cosmetics maseczka sauna – cudeńko! Znakomicie oczyszcza, tworzy uczucie ciepła pochłaniając zanieczyszczenia. Wygładza, uelastycznia… polecam koszt to około 3,50
Marion Spa – peeling i serum do stóp. Chwalę sobie tę saszetkę, nie jest zła… Kosztuje około 2,50
Ziaja – maska dotleniająca – energetyzuje, odżywia i nawilża skórę. Polecam, koszt to tylko ok. 1,60
Durex play żel intymny o smaku marakui. Dość wygodne opakowanie z pompką wydzielające nie wielką porcje lubrykantu przeźroczystego żelu o przyjemnym zapachu marakui. Na bazie wody dość szybko się wchłania, zmywa w sumie jest ok. Gdyby nie jego ohydny smak…. To też nie kupię go wiecej. Dałam w aptece 19,90, ale w Biedronce można go kupić za 12,99 chyba (jest w kilku smakach truskawka, wiśnia)
Balea – żel pod prysznic o przyjemnym delikatnym herbacianym zapachu.
Fa – zmysłowy olejek pod prysznic z olejkiem migdałowym i arganowym. Przyjemnie pachnie wanilią.
Yves rocher Hydra Vegeta –tonik do twarzy. Przyjemnie pachnie odświeża
Bielenda – balsam do ciała z kwasem hialuronowym, komórkami macierzystymi, alantoliną, hydromanilem, oraz algami laminaria. Potrzebowałam balsamu silnie nawilżającego kojącego, który szybko się wchłonie. Sprawdził się! 11,- dobrze wydane.
Chwytak do żywności. Jestem zadowolona gdyż jest wygodniejszy niż sztućce, których używałam do przewracania np. mięsa na patelni. Ma taką łatwą blokadę dzięki której łatwo zablokować i odblokować szczypce. Jednocześnie blokada jest zawieszką, za którą można powiesić by zawsze były w pobliżu. Jestem zadowolona, bo są bardzo wygodne! Koszt to około 12 pln.
Podpiwek – gotowa mieszanka do wykonania tego napoju bardzo popularnego w PRLu. Z tego „pudełeczka” uzyskamy 10 litrów napoju. Potrzebne nam będą: woda, drożdże i cukier. 4,60 za opakowanie. Podpiwek jest zdrowy, zawiera witaminy i minerały. Doskonale gasi pragnienie niczym napój izotoniczny! Smaczniejszy i naturalny napój szybko gasi pragnienie, orzeźwia i przyjemnie się go pije. Dlatego kupiłam dwa opakowania
Jak wychować idealnego psa – książka zaklinacza psów Cesara Millana i Mellissy Jo Peltier. Cesar Wziął cztery szczeniaki różnych ras: golden retriver, pitbull, buldog angielski, i sznaucer. Pisze o zdrowiu, budowaniu więzi a także stawianiu granic. Lubię Millana i jego książki, to już moja trzecia tego autora. Mam wszystkie wydane na Polski rynek, i czekam na następne. Od Pani dostałam rabat, za książkę zapłaciłam 37,50 zamiast 39.90.



13 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!