poniedziałek, 20 lipca 2015

A big, big dog - czyli perspektywa ma znaczenie:)











46 komentarzy:

  1. Lubię wszystkie zdjęcia w których perspektywa ma znaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zdjęcia z perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) zwłaszcza to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia humor poprawiające:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta racja z tą perspektywą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te zdjęcia, super pomysł na sesje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam psiaki a, już szczególnie te duże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mops jest moim marzeniem, z każdej perspektywy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozbawiłaś mnie tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No czaderskie! Wszystkie są świetne, ale ostatni chyba najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Ubawiły mnie te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjatka, świetnie to wygląda :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Perspektywa rzeczywiście ma ogromne znaczenie! Wspaniale zorganizowałaś tego posta - jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Wszystko zależy od perspektywy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :) W niektórych wypadkach wyjątkowo nie miała perspektywa znaczenia, gdyż te pieski są po prostu ogromne, przykładowo na drugim zdjęciu od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOg niemiecki zwraca na siebie uwagę... rozmiarem... jak widuję psa tej rasy od razu rzuca mi sie w oczy

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!