Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Verona, Ingrid, Nail Polish Remover Avocado Oil & Vitamin E (Bezacetonowy zmywacz do paznokci z olejkiem awokado i witaminą E)

Zmywacz do paznokci kupiłam dość dawno temu, jakiś czas temu widziałam go w sprzedaży w zwykłym sklepie. Jak sprawdził się u mnie?

 Zmywacz do paznokci bez acetonu, który nie tylko skutecznie usuwa kolorowy lakier ale także chroni i pielęgnuje płytkę paznokciową Jego formuła wzbogacona została olejkiem z awokado i witaminą E, dzięki czemu odżywia, nawilża i wzmacnia płytkę paznokciową. Szybko i skutecznie zmywa każdy lakier i nie powoduje zmatowienia płytki. Można go stosować również do zmywania lakieru z tipsów i sztucznych paznokci. Testowany dermatologicznie.
źródło
 Skład:

Ethyl Acetate, Ethyl Alcohol, Propylene Glycol, Water, Parfum, Tocopheryl Acetate, Avocado Oil, Amyl Cinamal, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxy-Methyl-Pentyl-Cyclohexenne Carboxaldehyde, CI 26100.źródło
Moja opinia:

Zmywacz ma ładne przykuwające wzrok opakowanie, odkręcana nakrętka fioletowa ładnie komponuje sie z srebrną etykietą nie do końca praktyczną z uwagi na widoczność oraz czcionkę małą przez co nie wygodnie sie czyta.
Butelka ma małą dziurkę co może być docenione w chwili gdy produkt spadnie, mnie to bez różnicy czy większy czy mniejszy otwór.
Zmywacz zmywa lakier poprawnie i nie jest to większa rewelacja. Do plusów zaliczę fakt iż pozostawia ładny zapach, jednak do produktu już nie wróciłam i wrócić nie zamierzam z uwagi na to iż znam lepsze zmywacze do paznokci.

62 komentarze:

  1. Nie znam tego zmywacza. W tym miesiącu zdecydowałam się na zakup zmywacza bez acetonu z biedronki- zobaczymy jak się sprawdzi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zmywacza, ja zazwyczaj stosuję jakieś biedronkowe, bo tam najczęściej robię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam go jeszcze ale kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten zmywacz, zwykle kupuję zielony z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dobre zmywacze. Obecnie w ruchu u mnie jest odżywka Eveline 8w1, ponieważ stan moich paznokci znacznie się pogorszył :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zmywacz Isany i nie rozglądam się za innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go raczej. Jeśli o mnie chodzi to polubiłam się ostatnio ze zmywaczem Isany i chyba nie będę szukać innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ze sporo zwolenniczek ma ten produkt:)

      Usuń
  9. Nie znam. Kupuję te biedronkowe lub Isanę z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze kuouję duże opakowania zmywacza, czasem mój mi podbuiera jak się w pracy farbą wysmaruje niechcący

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zmywacze bardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie mam spokój ze zmywaniem pazurkow bo robię sobie żele i hybrydy. Nie lubię częstego zmywania lakieru z paznokci,B-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam czystego acetonu, myślę, że nic innego nie poradziłoby sobie ze zdjęcia hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak to tradycyjny zmywacz do tradycyjnego zmywacza.

      Usuń
  14. Ja nie używam bo hybrydy mam cały czas;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ISANA jest najlepsza jeśli chodzi o zmywacze :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także go JESZCZE ;) nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam zmywacza tej firmy.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam tego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny zapach to nie wszystko, więc chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no działa poprawnie ale na rynku są lepsze:)

      Usuń
  20. U mnie najlepiej sprawdził się zmywacz z pompką Eveline, a obecnie używam tego z Biedronki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie wiem. Zapach kusi, ale jeszcze pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam zmywacz Isana :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście bardzo lubię z biedronki ten z dozownikiem;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko używam zmywaczy do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy go nie widziałam ja lubię wszystkie zapachowe :) teraz mam taki o zapachu mamby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaaaaa.... ale bajer... ja też taki chce;)

      Usuń
  26. Nie miałam jeszcze tego zmywacza, ale często zmieniam więc i ten chętnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, bo nie mam dostępu do firmy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja teraz używam zmywacza z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!