sobota, 1 lipca 2017

Wegańskie produkty od Bionigree - kontynuacja współpracy:)

Mamy dziś pierwszy dzień lipca, ptaszki śpiewają, deszczowo u nas, choć wczoraj duszno, zapowiadali że na weekend sie ochłodzi. Deszczowo, i mokro a ochłodzenie przyszło dzisiaj, w sumie lepsze to niż zaduch. Oj nie zazdroszczę pogody uczestniczącym w Openerze. 
Wczorajszy dzień był dniem zakupowym, ale o tym innym razem;) 
Dziś o przesyłce która w moje ręce trafiła dzisiaj:

 Ulotki:

 Starannie zapakowane produkty:


Dotarły całe i zdrowe:)

Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02

opis: "Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02 to drugi kosmetyk trychologiczny linii BASIC (podstawowej linii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki BIONIGREE)."

opis "Odżywka nawilżająca BIONIGREE BASIC_03 to trzeci kosmetyk trychologiczny linii BASIC (podstawowej linii kosmetyków naturalnych do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki BIONIGREE). Ma działanie odżywcze, odbudowujące i intensywnie nawilżające skórę głowy i włosy. To specjalistyczny produkt kosmetyczny do użytku profilaktycznego i wspomagającego leczenie poważnych dolegliwości skóry głowy i włosów."

Za przesyłkę dziękuję bionigree.pl


63 komentarze:

  1. Gratuluję :) A tych produktów nie znam -dopiero dzięki Tobie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, marka nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne produkty, aczkolwiek nie znałam tej marki wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie wczoraj dotarła odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie testuję serum, jestem również ciekawa tego duetu ;) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam do nich mieszane uczucia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie czekam na serum - zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich, ale jeśli ta odżywka jest tak bardzo nawilżająca to musze ją mieć. Mam bardzo suche włosy, więc przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktów nie znam, wyglądaja nieźle, ale jestem ciekawa działania.

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't know these products, but they look very interesting. I would like to try them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak się będą sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  12. O zapowiada się na prawdę ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super, też testuję ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak u Ciebie wypadną. Miałam szampon i nie było zbyt wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie sprawdzałam, ale ciekawi mnie jak pachną oba produkty ☺️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny design i mam nadzieje, że się sprawdzą <3

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w użyciu akurat odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna przesyłka - czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko pozazdrościć :) z zewnątrz wyglądają super, zobaczymy co znajdzie się w środku

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam serum i odżywkę, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa działania tego duetu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi to się marzy ich serum :) udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od jutra zaczynam testować serum od Mariki.. zobaczymy jak podziała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję! Mam nadzieje ze je polubisz:) ważne jest nawilżenie skóry głowy po oczyszczeniu:)

      Usuń
  25. Gratuluję kontynuacji współpracy, czekam na wieści, jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!