poniedziałek, 25 września 2017

#Supermodelka Plus Size - analiza

8 komentarzy:

  1. As usual interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat, ale nie podoba mi się początek tego video.
    Od razu niemiło się wyraża o paniach puszystych. Nie lubię takich wstępów.
    "z nadwagą " "otyła" eeee....
    Mądry jakiś taki , za mądry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam coby był nie miły. Wiedzy w jego filmikach jest dużo wiec czasami po kilka razy odpalam... czasem też słucham jak robię inne rzeczy:)

      Usuń
  3. Ja w ogóle nie oglądam tego programu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zamierzam jednak wypowiedzi Piotra w tymi filmiku dobrze posłuchać:)

      Usuń
  4. Przyjemnie się go słucha, ogólnie jeśli chodzi o sam program to cieszę się że powstał bo pokazuje że nie tylko szczupłe osoby mogą być atrakcyjne, natomiast mam znajomą która była w tego typu programie i wcale nie jest łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właściwie nie oglądam tego programu i tak :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!