piątek, 23 lutego 2018

Maska do włosów Douglas Hair Protein Repair

Jak wiadomo na wyjazdy najlepsze są saszetki; w ich poszukiwaniu przeczesuję kosmetyczne dobytki. Uważam że wybór saszetek w sklepach powinien być zdecydowanie większy: wcale nie mini opakowania plastikowe a właśnie saszetki to coś co szczególnie lubię na wyjazdy:) 
Na tygodniowy wyjazd wzięłam ze sobą dwie maski do włosów, między innymi tą którą poleciła mi Pani w Douglasie. Początkowo miałam obiekcje gdyż moje włosy nie są zniszczone, owszem są cienkie, delikatne wysoko porowate ale nie zniszczone. Tą maskę reperującą producent poleca do każdego rodzaju włosów i zniszczonych:) 


Rodzaj włosów: każdy rodzaj włosów, włosy zniszczone Działanie: regenerujące, pielęgnujące, odżywcze Maska do włosów zawiera wybrane składniki do rewitalizacji włosów. Zawiera naturalne białko, olej migdałowy i regenerującą keratynę. Formuła naprawy struktury włosów redukuje rozdwajanie i pękanie włosów.
Po umyciu włosów szamponem, dokładnie wmasuj maseczkę i pozostaw na 1-3 minuty. Następnie spłucz.
źródło


Skład:

Aqua, Stearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cyclopentasiloxane, Amodimethicone, Prunus Amygdalis Dulcis Oil, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Butyrospermum Parkii Butter, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Keratin, Isopropyl Alcohol, Coco Glucoside, Citric Acid, Dimethiconol, Parfum, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional



Aqua,
Stearyl Alcohol, Emolient, Emulgator

Glycerin, nawilża ułatwia wnikanie innych substancji w głąb

Cetyl Alcohol, Emolient, Emulgator

Dimethicone, Emolient

Behentrimonium Chloride, konserwant ma działanie myjące, zapobiega elektryzowaniu i plątaniu włosów, ułatwia rozczesywanie, wygładza, zmiękcza i kondycjonuje

Stearamidopropyl Dimethylamine, Nawilża i uelastycznia, ułatwia rozczesywanie włosów, zapobiega elektryzowaniu, działa łagodząco na skórę głowy. Zastępuje silikony, ma także właściwości myjące. Ułatwia nakładanie i spłukiwanie kosmetyków z włosów, poprawia przyczepność kosmetyków, zapobiega ich spływaniu np. masek, podnosi lepkość.

Cyclopentasiloxane, Emolient tzw. suchy - nie powoduje efektu „tłuszczenia” - tworzenia lepkiej, tłustej warstwy na powierzchni skóry. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy, czyli zmiękcza i wygładza. Efekt jest krótkotrwały, ponieważ Cyclopentasiloxane jest związkiem lotnym i po kilku godzinach odparowuje z powierzchni skóry lub włosów. Dlatego Cyclopentasiloxane nie powoduje obciążenia włosów, nawet cienkich i delikatnych. Wykazuje działanie antystatyczne, zapobiega elektryzowaniu się włosów.

Amodimethicone, Emolient suchy, tworzy film na powierzchni skóry i włosów, który ogranicza ucieczkę wody, niekomedogenny, czyli nie powoduje powstawania zaskórników. Substancja kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywanie na sucho i na mokro, zapobiega splątywaniu, wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów. Wpływa na właściwości sensoryczne, nadaje połysk i pozostawia uczucie miękkości na włosach. Utrwala fryzurę. Stosowany jest zarówno w preparatach do stylizacji włosów takich jak aerozole, pianki oraz w preparatach kondycjonujących włosy np. w odżywkach, maskach.

Prunus Amygdalis Dulcis Oil, Olej ze słodkich migdałów. Emolient

Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Hydrolizat protein słodkich migdałów. Humektant - zapobiega wysychaniu preparatu kosmetycznego oraz krystalizacji przy ujściu butelki, substancja formotwórcza.

Butyrospermum Parkii Butter. Masło shea, masło karite, masło z masłosza. Emolient tzw. tłusty.

Cetrimonium Chloride, konserwant. Poprawia rozczesywanie, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów. Ułatwia spłukiwanie preparatu.

Panthenol, Humektant - zapobiega krystalizacji (wysychaniu) masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby itp.. Ma działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.

Hydrolyzed Keratin, Hydrolizat keratyny - nawilża, a także kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, zmniejsza elektryzowanie się włosów.

Keratin,Substancja nawilżająca. Tworzy na powierzchni skóry hydrofilowy film zatrzymujący wodę. Ze względu na duży rozmiar cząsteczki nie ma zdolności przenikania przez warstwę rogową naskórka. Działa kondycjonująco na włosy, zmiękcza i wygładza

Isopropyl Alcohol,odtłuszczające i oczyszczające, redukuje wytwarzanie się piany. Jest nośnikiem substancji aktywnych w kosmetyku

Coco Glucoside, Łagodzi ewentualne działanie drażniące, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów

Citric Acid,ma działanie złuszczające, dzięki czemu usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę.

Dimethiconol,Emolient tzw. suchy, zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Nadaje połysk. Wykazuje działanie regenerujące

Parfum, substancja zapachowa

Trideceth-12, Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Emulgator O/W, składnik umożliwiający powstanie emulsji.

Sodium Benzoate, Konserwuje, chroni przed rozwojem drożdży, pleśni, drobnoustrojów, bakterii masłowych i octowych.

Phenoxyethanol, konserwant lub wspomagacz innych konserwantów, a także rozpuszczalnik konserwantów, np. parabenów oraz jako rozpuszczalnik substancji zapachowych.

Benzyl Alcohol, Imituje zapach jaśminu

Dehydroacetic Acid, konserwant

Benzyl Salicylate, kompozycji zapachowych oraz filtr przeciwsłoneczny

Butylphenyl Methylpropional nadaje zapach


Moja opinia:

Maseczkę kupiłam w saszetce 25 ml w Douglasie i zapłaciłam a nią niecałą dyszkę zawartość starczyła mi na dwa razy. Włosy mam cienkie i delikatne więc muszę uważać by produkt nie obciążył, a by nie było zbyt łatwo to dodatkowo by włosy sie nie przetłuściły bo lubią.
Maskę zabrałam na wyjazd, nakłądałam na lekko wilgotne włosy po umyciu i osuszeniu ręcznikiem. Włosy moje wysoko porowate lubią sie plątać więc maska radziła sobie dobrze z rozplątywaniem, Jak nakładam odżywkę to potem przeczesuję palcami włosy by rozprowadzić odżywkę olej czy maskę tak samo zrobiłam i tutaj. Produkt pachnie ładnie, fajnie rozplątuje włosy, łatwo sie nakłada ale niestety gorzej spłukuje. Maskę trzymałam na włosach jakiś czas ok 20 minut może? Skalp schnął naturalnie włosy były cudownie wygładzone mięciutkie i ślicznie pachnące takimi dobrymi perfumami - piknie! No nie do końca bo jakby drugiego dnia już tłustawo na głowie sie robiło, a to nie fajnie.
Generalnie mimo minusów uważam ten produkt za fajny i nie wykluczam powrotu.

Minusy:
- drogo 9,90/25 ml
- długie spłukiwanie gdzie trzeba dokładnie sprawdzać czy już
- przyspiesza przetłuszczanie włosów
- mógłby być lepszy skład, choć nie jest najgorzej

Plusy

+ ładny zapach
+ piknie wygładza
+ nabłyszcza
+ włosy są nie obciążone i sypkie <3
+ włosy przez jakiś czas piknie pachną <3
+ dobrze rozplątuje kosmyki
+ zmiękcza włosy
+ wygodne opakowanie saszetkowe
+ starczyło mi na dwa użycia (jak zwykle bo mam włosy cienkie, delikatne i mało ich ;/)
+ włosy są sypkie

65 komentarzy:

  1. Myślę, że jak na taką maseczkę, można znaleźć coś tańszego, z takimi samymi efektami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jej stosować

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z nią spotykam, ale troszkę słabo jak na drugi dzień już potrafi przetłuszczać, ciekawe jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład nie dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhh... kiepska. Widze tu trzy rzeczy, które u mnie ją kompletnie dyskwalifikują... przetłuszcza, wymaga zużycia dużej ilości wody, a i skład kiepściutki... Drogi bubel niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak to spłukiwanie bywa problematyczne zwłaszcza gdy sie człowiek spieszy

      Usuń
  6. Ta maseczka zdecydowanie nie dla mnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że u mnie by się nie sprawdziła kompletnie. Używam szybkiej maski z organic shop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta maseczka.
    Sama chętnie bym mogła taką nabyć.
    Super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Saszetki toleruję jedynie na wyjazd. Dla mnie saszetki są jednak niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno już nie zachodziłam do Douglasa :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Douglasie 100 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z saszetkami zawsze mam problem...wolę np tubki;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wyjazd moim zdaniem nie ma nic lepszego: minimum miejsca, minimum wagi ilością można mniej więcej ocenić na ile starczą a po użyciu kosz i nie taszczymy opakowań - saszetki to najwygodniejsze opakowanie na wyjazdy

      Usuń
  14. Miałam kosmetyki do włosów Douglas już jakiś czas temu i miło je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy bym się skusiła na coś do włosów w takiej cenie co by mi wystarczyło tylko na dwa razy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ja to zrobiłam z ciekawości no i nie ukrywam że wybór saszetek mógłby być większy. Maski do włosów z 7 heaven są fajne tylko szkoda że ciężko je dostać stacjonarnie ;/

      Usuń
  16. Skład nie zachęca do przetestowania :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Skład mnie coś nie zachwyca, szczególnie, że ostatnio mam manię analizowania składów :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo minusów, mogłabym spróbować z ciekawości, choć trochę droga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę drogo... u mnie by pewnie była na raz, a za jeden zabieg prawie 10 zł... no nie kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ja mam cienkie włosy i mało ich dla tego na dwa razy starczyła saszetka

      Usuń
  20. przy moich cieniutkich włosach i tendencji do przetłuszczania ta maska raczej by się u mnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super wygładza nabłyszcza.... ma i swoje plusy:)

      Usuń
  21. raczej nie dla mnie, na moje długie i grube włosy taka saszetka to za mało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana obserwuję!

    Nie znam tej maseczki i nigdy nie rzuciła mi się w oczy, pomimo tylu plusów nie skuszę się na nią ze względu na cenę - za 10 zł mam swoją ukochaną alterkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cena ceną ale saszetkowe rozwiązania są na wyjazd najlepsze <3

      Usuń
  23. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie za słaby skład, ale fajnie że nabłyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam jeszcze nigdy kosmetyków do włosów z douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli szukasz mini odżywek na wyjazdy to osobiście polecam takie w mini tubce "Schwarzkopf Gliss Kur, Ultimate Repair, Natychmiastowa terapia dla mocno zniszczonych włosów" lub inne opcje tej odżywki. U mnie bardzo dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tej cenie można znaleźć chyba coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znoszę, jak po odżywce włosy wyglądają tak, jakby były z miesiąc nie myte. Bo pewnie to masz na mysli pisząc "Przyspiesza przetłuszczanie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie jest tak źle no bez przesady, pierwszego dnia jest wspaniale ale drugiego no już są takie mocno obciążone... już take domycia ale tragicznie nie jest.

      Usuń
  29. Ja wpływa na przetłuszczanie to już u mnie odpada ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie do końca lubię keratynę w maskach :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Używam dla samego zapachu <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!