piątek, 10 sierpnia 2018

Recenzja - Biolonica - Krem Regenerujący Pod Oczy

Dzień dobry Kochani! 
Jak tam upały dają sie we znaki? U nas są czasem takie chwile że po prostu nie da sie oddychać. Rano, wieczór dzień za dniem i już dziś mamy piąteczek początek weekendu:) W pędzie codzienności czas mija nieubłaganie....  jednak warto znaleźć moment by zadbać o siebie.
Oczy są zwierciadłem duszy i to one odgrywają dużą rolę w komunikacji interpersonalnej.... podczas romantycznych chwil lubimy patrzeć głęboko  w oczy ukochanej osobie... z całego naszego wyglądu to jednak twarz a właściwie oczy zdradzają najwięcej...
Dziś krem który dostałam na kwietniowym spotkaniu blogerek które bardzo miło wspominam i pozdrawiam współbiesiadniczki:)
A wracając do kremu, zapraszam:


opis ze strony producenta

Krem przeznaczony dla kobiet powyżej 30. roku życia, do stosowania pod oczy rano i wieczorem. Perfekcyjna formuła kremu zapewnia długotrwałe nawilżenie, regenerację i rewitalizację skóry. Masło Shea zawarte w kremie działa przeciwstarzeniowo, głęboko nawilżająco i natłuszczająco. Regularne stosowanie kosmetyku doskonale wpływa na zachowanie zdrowej, doskonale odżywionej skóry wokół oczu.
Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość  epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.

Ekstrakt z grejpfruta „walczy” z bakteriami, przyczyniając się do młodego wyglądu skóry. Dzięki obecności naturalnej witaminy C, działa na skórę odprężająco i tonizująco, wzmacniając przy okazji słabe naczynka krwionośne. Zwalcza niedoskonałości cery. 

Masło Shea posiada właściwości mocno nawilżające i natłuszczające, wygładzające, działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, przeciwstarzeniowo. 
Pojemność: 30 ml
Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Citrus Grandis Extract, Mel Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Mica, Panthenol, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol,  Hexylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate,  Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 77891.
Konsystencja:

Moja opinia:

Krem znajdziemy w dobrze opisanym estetycznym graficznie pudełku pokrytym folijką, dzięki temu mamy pewność że nikt do zawartości sie nie dobierał, jest to ważne dla mnie. Myślę że wiele osób preferuje zakup nowego nieużywanego produktu.
Buteleczka airless to dobre i wygodne rozwiązanie, jednak jak dla mnie pompka dozuje zbyt dużą ilość kremu jak na okolice patrzałek:) Jednak jedna pompka jest ok by mazidło zastosować na całą twarz. Krem rozsmarowuje sie dobrze i wygodnie. Krótki czas po aplikacji Kremu Regenerującego Pod Oczy marki Biolonica czuję jakby taki ciepły deszczyk kropelkami spadał na miejsce posmarowane kremem pod oczy Biolonica.
Krem wygładza, nawilża i lekko rozświetla skórę delikatnie ją napinając.
64,00 zł/30ml
Za upominek dziękuję marce Biolonica


44 komentarze:

  1. Krem do rąk znam, pod oczy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem zapowiada się fajnie 😊 Dla mnie też jest ważne żeby nikt wcześniej nie używał ,, mojego " kosmetyku 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego mi miałam. Lubię wersję do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym go chciała przygarnąć:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie tez jest mega istotnym, żeby nikt nie wkładał paluchów w produkty, które kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie hier
    klicken.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremiku nie miałam, ale miło wspominam markę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam wszystkich i produktów i z każdego byłam zadowolona z wyjątkiem kremu pod oczy bo dopiero teraz zaczęłam go stosować więc jeszcze nie mam zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli może dołączy do grona produktów które lubisz:)

      Usuń
  9. Chciałam go ostatnio w końcu otworzyć, ale pompka odmówiła posłuszeństwa :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten krem ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam krem do twarzy i do rąk - ten ostatni porwała moja mama a krem bardzo dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    O rany, ale ja jestem niekumaty w sprawach kosmetyki upiększającej.
    Mi wystarcza krem Nivea i cytrynowy do rąk, ze o dezodorantach i wodzie kolońskiej nie wspomnę.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem mam w zapasach ale ich krem do rąk to dla mnie chyba najlepszy krem jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu zrezygnowałam z używania kremu pod oczy bo stwierdziłam, że i tak robią mniej niż te do twarzy więc pewnie się na niego nie zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak po trzydziestce to dla mnie za słaby. ;)
    Upał? Jaki upał? 18 stopni. Deszczyk. Żyć nie umierać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie kremy pod oczy, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich szalonych pompek, bo stosuję naprawdę małe ilości produktu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, i to uważanie by nabrać tyle ile potrzebuję

      Usuń
  18. Myślę, że to może być fajny krem. Jeśli daje dobre nawilżenie, to pewnie sprawdziłby się u mnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z moich pierwszych kremów pod oczy miał kwasy AHA z jabłek i bardzo fajnie działał, więc mam na ten ochotę z sentymentu :) To jabłko zdecydowanie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sentymentalnie:))) ja nie pamiętam pierwszego kremu pod oczy.... muszę sobie przypomnieć:)

      Usuń
  20. Markę znam, mam od nich krem do dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wskazówki, musze przetestować ten produkt. Narazie mam jeden sprawdzony ! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!