poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Tonik z kwasami ACIDBoost Multi-Action Toner,do pielęgnacji domowej do każdego rodzaju cery + wyniki rozdania!

Jak tam po weekendzie? Wszystko ok? W tym tygodniu mamy jeszcze jeden wolny dzień  więc tydzień powinien szybko minąć i oby do następnego. 
Wolne dni zdarzają się a o cerę dbać należy codziennie. Pielęgnacja to podstawa, fundament na którym można budować to co pokazujemy światu.
Acid Boost to marka która oferuje kwasy oraz kosmetyki z ich zawartością. Mazidła są stosowane w pielęgnacji cery,: ich rolą jest nie tylko złuszczenie naskórka, ale i ochrona skóry przed czynnikami zewnętrznymi a to dzięki zawartości kompleksu AntiPollution Peel System - przekonuje firma na swojej stronie.
ACIDBoost to marka która gościła na naszym kwietniowym spotkaniu blogerek, pamiętam że atmosfera jaką stworzyła Pani Karolina była bardzo miła a uczestniczki żywo uczestniczyły w pokazie pielęgnacyjnym któremu została poddana Monika , pamiętam jej zachwyt po zabiegu.
Każda z nas otrzymała taki zestaw: krem do twarzy który był do wygrania w rozdaniu - kto wygrał o tym później, najpierw bohater wpisu czyli tonik: 


Multi-Action Toner zapewnia nawilżenie wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry Tonik przeznaczony do codziennej pielęgnacji twarzy. Jego lekka, świeża formuła delikatnie usuwa kurz i zanieczyszczenia atmosferyczne. Skutecznie oczyszcza skórę, chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników środowiska oraz pomaga przywrócić jej dobrą kondycję.


W składzie mamy kwas kwas jabłkowy, który jak wyczytałam: widocznie rozjaśnia i wygładza cerę, hamuje nadmierne rogowacenie naskórka,przeciwdziała tworzeniu się zaskórników, hamuje wzrost niektórych grzybów i bakterii,koi i łagodzi stany zapalne mieszków włosowych, regeneruje skórę i rozjaśnia plamy pigmentacyjne.
Kwas azelainowy (azelaowy) stosowany w leczniu w hiperpigmentacjach (przebarwieniach) po opryszczce, trądziku sterydowym, polekowym, kosmetycznego, młodzieńczego, po oparzeniach. Przydatny w leczeniu rogowacenia słonecznego i trądziku różowatego. Sprawdza się w trądziku grudkowo-krostkowym i zaskórnikowym
Kwas laktobionowy, złuszcza, łagodzi, pomaga w redukcji zaczerwienień,
kwas migdałowy, reguluje pracę gruczołów łojowych, złuszcza, łagodzi stany zapalne, rozjaśnia. Mamy też ekstrakt z migdałecznika, ekstrakt z nasion moringa.... jest kwas hialuronowy


Moja opinia:

Tonik zamknięty jest w butelce z pompką, na niej znajdują się ważne informacje o produkcie przedstawione w sposób jasny, czytelny i zrozumiały. Plusem jest to że producent zadbał o bezpieczeństwo i specjalną folią zabezpieczył całe opakowanie. Pewność że jestem jedyną użytkowniczką mojego egzemplarza bezcenna:)
Przed użyciem należy wstrząsnąć. Pompka działa bez zarzutu dozując odpowiednią ilość bezbarwnego lekko pieniącego się płynu o intensywnym różanym zapachu. Produkt lekko sie pieni, ma intensywny zapach różany co mi nie przeszkadza. Ja nie używam płatków kosmetycznych od pewnego czasu, tonik z kwasami ACIDBoost Multi-Action Toner wmasowuję w buzię. Zauważyłam bardzo pozytywne działanie toniku na moja cerę która zyskała dodatkowy blask, oczywiście nie dewaluuję serum z witaminą C któremu jestem wierna i stosuję dwa trzy razy w tygodniu. Tonik z kwasami ACIDBoost Multi-Action Toner aplikuję po każdym myciu twarzy i chwale sobie jego złuszczające właściwości, rozjaśniające i fakt że dodał blasku mojej czerwonej buzi którą dodatkowo koi. Jak tu go nie kochać?! Minusem jak dla mnie jest mała dostępność tego produktu... próżno szukać po sklepach, lista miejsc gdzie możemy go kupić jest na stronie klik .
Koszt to jak widziałam 60 pln co przy pojemności 250ml nie jest aż tak wygórowaną ceną za produkt z dobrym aktywnym składem.
Ja bardzo polubiłam tonik z AcidBoost który mi pomógł, i ciekawa jestem jak sprawdzi się zimą.
Za upominek dziękuję marce



A krem leci do: kawoszki o nicku Agnieszka Mycoffeetime
Gratki!

42 komentarze:

  1. kurcze nigdy nie używałam nic z kwasami :D mam wizję że mi skórę wyżre xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Iii... tonik z kwasami? I to jeszcze tego nie zmywać? Czy zmywać? Ojj.. aż poczułam pieczenie na skórze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nim nakładam krem. Tonik ma działanie łagodzące na moją skórę;)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tego toniku :) I jeszcze ten różany zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Agnieszki :) Mój zestaw czeka na coraz bliższą jesień :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale jestem chetna wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena nie jest zbyt wysoka, ale tez niska nie jest, no ale coś za coś ;) Fajnie, że ma pompkę i był zabezpieczony - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacież o jacież to jaaaaaaaaaaaa!:D
    Dziękuję:D napiszę do Ciebie maila.
    i jak zwykle pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Mam nadzieje że przesyłka jutro u Ciebie będzie;)

      Usuń
  9. Efekty bardzo fajne :). Przyznam, że nie znałam tego produktu, ale zaciekawił mnie, choć u mnie w roli toniku najczęściej hydrolaty występują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera bardzo lubi produkty z kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, pamiętam ten zabieg na spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem miałam i jest całkiem OK Chociaż momentami szczypie po twarzy za maseczką jednak nie do końca przepadam ale muszę się może tam jeszcze trochę dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że Agnieszka będzie z kremu zadowolona:)

      Usuń
  13. Nie miałam produktów tej marki.
    Zwyciężczyni gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienią z pewnością sięgnę po jakiś kosmetyk z kwasami, tylko jeszcze nie wiem, czy po tonik, czy krem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty z kwasami chętnie są przeze mnie używane zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt. Przyznam ze nie słyszałam o Nim wcześniej. Dużo ostatnio słyszy się o pielęgnacji kwasami. Już niedługo zacznę i swoją chociaż mam pewne obawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jeszcze nie stosowałam żadnego kosmetyku z kwasami... Muszę kiedyś spróbować i sprawdzić działanie na moje skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tej marce i sama nigdy nie eksperymentowałam z kwasami, jak na razie naturalna pielęgnacja daje rade :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Marki nie znam. Kwasów to bardzo się boję. Są odważni?Niech wybierają.Każda metoda jest dobra. Potem proszę się pochwalić. Tak poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam pojęcia, że są toniki z kwasami :) Póki co jeszcze nie dla mnie taka seria ale za kilka lat na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skład wydaje się całkiem w porządku. Lubię toniki - to jeden z niewielu produktów do pielęgnacji cery, które używam codziennie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny sklad i butelka, mysle ze produkty jest warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!