wtorek, 11 września 2018

Rozmaitości





















40 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam. Ekstra. 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan z cieknącym ptakiem najlepszy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tekst o szacunku do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie z psami teksty są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. tak sportowo na pierwszy rzut oka, jakby box czy coś....

      Usuń
  6. Taką odrobinę miłości do psów mam w sobie ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To zdjęcie z tym rozmazanym makijażem jest bardzo prawdziwe :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety a czasem właśnie jak jest makijaż to kusi by rozetrzeć bo coś zaswędzi na przykład...

      Usuń
  8. mnie moje zwierzęce dzieciaki w pełni wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) fajne- lubię tą serię u Ciebie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłością do psów u mnie ktoś zdecydowanie przesadził :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre z tą impreza rozwodową :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tekst o niezależności mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to mnie uśmiechnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się lęk...

    OdpowiedzUsuń
  15. Chirurdzy są dobrzy, ale hasło "Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się lęk" jest tak prawdziwe, że mi łzy w oczach stanęły!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z lepszych postów tej serii i prawie przy każdym zdjęciu/grafice miałam ubaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tyle śmiechu rano :) no stress

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!