sobota, 8 września 2018

Słodki Budyń

Jak tam weekend? Mam nadzieje że u Ciebie ok:)
Słodziak trafił pod opiekę Fundacji AST i przyznam że mimo że nie jest napisane że psiak domu szuka to wygląda na to że będzie, skoro został oddany pod opiekę fundacji i mieszka w tymczasowym domu.
11 miesięczny szczeniak jest uroczy, ale ma problem...


opis:

Budyń to 11-tygodniowy psiak w typie pitbulla. Został oddany do naszej fundacji z uwagi na potrzebę leczenia urazu oka u najlepszych specjalistów w Polsce, aby była szansa na powrót do sprawności. Uraz został spowodowany przez drugiego psa rezydenta. Budyń trafił do Warszawy, gdzie w domu tymczasowym jest nieustająco leczony, dbany, wychowywany. Dał nam się poznać jako fajny szczeniak, otwarty, rezolutny, współpracujący z człowiekiem. Jakie są rokowania na powrót Budynia do pełnej sprawności dowiemy się dopiero 3 września, bowiem tego dnia mamy kontrolną wizytę okulistyczną.


BUDYŃ
w typie pitbull, wiek 11 miesięcy
Wygląd:rudy, podpalany, z białymi znaczeniami.
Charakter: kontaktow, rezolutny, współpracujący. 
Zdrowie: po silnym urazie oka, w trakcie leczenia.
Miejsce pobytu: dom tymczasowy, Warszawa
Kontakt w sprawie adopcji: tel.: 501 797 018, mail: adopcje@fundacja-ast.pl
Wirtualny Opiekun: brak

źródło, więcej klik

48 komentarzy:

  1. Boziatko ;( oby wszystko było dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny mam nadzieję że rokowania będą dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Los jest jednak bardzo niesprawiedliwy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, biedny zwierzak. Ależ mi go szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też.... ciekawe czy powodem oddania był jedynie incydent...

      Usuń
  5. Słodkie maleństwo. Oby oczko mu wyzdrowiało :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweedy <3

    ı follow your blog.
    This is a my blog link

    www.dblogu.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jesteś maluchu!! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że zdrowie mu dopisze i znajdzie świetny dom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby odzyskał zdrowie, dom szybko powinien znaleźć słodziaczek:)

      Usuń
  10. Śliczny psiak i rewelacyjne ma imię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki jest 😍 Mam nadzieję, że oczko uda się wyleczyć, no i znaleźć fajny dom 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Trzymam kciuki za tego sympatycznego psiaka.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za takiego słodziaka.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. biedne małe stworzonko:/ oby wszystko skończyło się dobrze, każdy pies zasługuje na kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesympatyczny jest ten piesek :). Ma na imię Budyń??? :D Suuuuper !!! Trzymam kciuki, aby szybko wrócił do zdrowia i znalazł dom pełen miłości do zwierząt :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedaczek, taki mały a już po przejściach.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!