wtorek, 23 października 2018

Rozdanie, do wygrania poduszka pod nadgarstek marki com4tclick - pięciu zwycięzców!

Dzień dobry Kochani, mam nadzieje że u Ciebie wszystko ok a nastrój pozytywny mimo zmiennej pogody na którą jak na tę porę nie możemy zbytnio narzekać. 
Wiele mówi i pisze sie o zdrowiu, nasz tryb życia funkcjonowania to okoliczności do których nie jest przystosowana nasza fizjologia. Wielogodzinne siedzenie przy komputerze - nie oszukujmy się dziś wiele spraw załatwiamy online: zakupy, rachunki, praca, szukanie nowej.... bardzo dużo robimy dziś przy użyciu komputera. Wielogodzinne klikanie może odbić się na naszym zdrowiu. Jedną z konsekwencji wielogodzinnej pracy przy komputerze może być ból nadgarstka. Pani Magda sama doświadczyła bólu nadgarstka. Cierpienie było bardzo dotkliwe więc jak pisze próbowała wszystkiego: bandażowanie, smarowanie maściami, a nawet środki przeciwbólowe... Wszystkie zabiegi pomagały, ale niestety tylko na chwilę... 
Pani Magda trafiła na gotową podkładkę która okazała się zbyt wysoka. Potrzeba jest matką wynalazku więc Pani Magda kobieta przedsiębiorcza sama zaprojektowała swoją poduszeczkę, taką którą można by było dowolnie formować w zależności od potrzeb. Inteligentna poduszeczka optymalnie podtrzymywała nadgarstek. 
Następnym krokiem były eksperymenty z wypełnieniem. Jak wiadomo naturalne ziarna mają dobroczynne działanie działanie na nasz organizm człowieka co stało się inspiracją projektantki, a dokładniej mata gorczycowa do spania która skoro pomaga stawom to może także sprawdzi się  jako wypełnienie do poduszeczek? 
Poduszeczki pomogły Pani Magdzie polepszyć komfort życia pozbywając się bólu. Autorka postanowiła poeksperymentować z wypełnieniami a gotowe poduszeczki szybko zagościły u jej bliskich których zadowolenie sprawiło że Pani postanowiła pomóc także innym ludziom.

Tak powstała marka com4tclick®,  nazwa jak i marka zostały opatentowane w europie. Pierwsza poduszeczka została wypełniona siemieniem lnianym. Dziś opatentowane poduszeczki pod nadgarstek com4tclick® jako jedyne w Polsce otrzymały pozytywną opinię Zakładu Fizjologii Pracy i Ergonomii Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi. Link do skanu 
Szerzej z opinią uczonych można zapoznać się na stronie com4tclick.pl

Dziś wraz z marką mamy coś dla Ciebie:


Do pięciu osób trafią takie oto poduszeczki pod nadgarstek. Ja mam i używam moja wygląda tak:



Coś więcej o wypełnieniu:



Regulamin:

1) Zabawa trwa do 08.11.2018 do północy. Organizatorem jest autorka bloga czerwonafilizanka.blogspot.com, sponsorem marka com4tclick

2) Warunki niezbędne do wzięcia udziału w zabawie: - poprawne zgłoszenie sie w komentarzu pod tym postem

- bycie publicznym obserwatorem bloga
- podanie linku ze strony do wybranej przez siebie poduszeczki pod nadgarstek. Można wybierać:

Poduszeczki com4tclick® w wersji ekskluzywnej z bursztynem bałtyckim nieszlifowanym

Poduszeczki com4tclick® w wersji podstawowej

3) Dodatkowe punkty uczestnik uzyskuje udostępniając banerek z informacją o rozdaniu. Za każde udostępnienie dodatkowy punkt

4) Nagrody są nowe, oryginalnie zapakowane

5) Nagrodą jest wybrana przez zwycięzce opatentowana w europie poduszka pod nadgarstek com4tclick do pracy z myszką komputerową.
6) wyniki pojawią się w kilka dni od zakończenia rozdania.
7) Zwycięzców będzie piątka, każdy otrzyma wybraną poduszeczkę.
8) Sponsor zastrzega że w wyjątkowym przypadku zwycięzca może być poproszony o wybranie innej poduszeczki.
9) Nagrody wysyłane są Pocztą Polską na adres w Polsce. Formalności dopełnia sponsor na swój koszt.
10) Każda z pięciu szczęśliwych person ma 3 dni na wysłanie maila z adresem do wysyłki oraz numerem telefonu kontaktowego. Biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 poz.883) * nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004r. Nr 4 poz. 27 z późn. zm.)


105 komentarzy:

  1. Mobilność bardzo pomaga w życiu. Nie ukrywam, że wolałabym pracować przy biurku siedząc przed komputerem po 8 godzin dziennie 5 razy w tygodniu niż stać naprzemiennie z chodzeniem po 9 godzin 5-6 razy wtygodniu. Pogoda beznadziejna, wolałam tą ciepłą.
    Uczestnikom rozdania życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę zmiany pracy na lepsze i pięknej pogody:) Myślałam że w Twojej miejscowości zawsze jest piękna pogoda, zawsze jak tam byłam było słonecznie i ładnie

      Usuń
  2. Zgłaszam się i biorę udział :) Jestem publicznym obserwatorem Twojego bloga. Mój e-mail: ufek05@gmail.com

    Wybieram taką poduszeczkę: https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-laguna-com4tclick/91

    Takie coś to świetna sprawa! Warto spróbować wygrać a w razie niepowodzenia może kiedyś zainwestować.
    Najbardziej przyda się osobą pracującym przy komputerze lub po prostu dużo spędzającym przy nich czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, jasne że spróbuję
    jestem publicznym obserwatorem bloga , email kosmetyczneszalenstwo@interia.pl
    bardzo chciałabym taką poduszeczkę, jak nie uda się wygrać pewnie kiedyś zainwestuję.
    Nawet nie wiedziałam , że jest takie coś a przy kilku godzinach przed laptopem z myszką w ręce może to być zbawienne
    Taką bym wybrała https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-szary-L-com4tclick/121

    Powodzenia sobie i innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników zabawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszeczki ergonomicznej używam od dawna to super wynalazek - polecam. Przydałby mi się już nowa więc zgłaszam się do zabawy. Obserwuję blog, udostępniam banerek na swoim blogu. Poduszeczkę chciałabym taką: https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-cappuccino-com4tclick/235 Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie https://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. interesująca poduszeczka, przydatna szczególnie dla osób z objawami zespołu cieśni nadgarstka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w pracy coś w ten deseń, ale jakoś wolę bez :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście już nie pracujemy tyle na komputerze co kiedyś a pamiętamy, że w tamtym czasie ból nadgarstka się pojawiał :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w konkursie, nagrody na pewno przydadzą się kazdrmu, kto dużo pracuje przy komputerze

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników! Nawet nie wiedziałam, że takie poduszki są na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj.... Ból nadgarstka jest straszny... fajny pomysł tą poduszką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż dużo pracuje przy komputerze i taka poduszeczka na pewno by mu się przydała

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracuje za biurkiem od 5 lat i wiem co to ból nadgarstka
    Jakby nie było jest to choroba zawodowa
    Az strach pomyśleć co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa. Ja szczęśliwie nie siedzę aż tyle przy komputerze. Powodzenia uczestnikom życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhh.. u mnie zaczynają się problemy z nadgarstkiem.. niestety.. całe gnie przy komputerze. Czasem nawet w nocy budzi mnie ból ręki. Więc! Walczę!

    obserwuję milion lat jako wiadomo: Draqilka
    a poduszeczkę wybieram tą o: https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-jasny-roz-com4tclick/133

    Banerek oczywiście udostępniony na blogu!

    Powodzenia dla wszystkich!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście biorę udział:D Zaintrygowałaś mnie tymi poduszeczkami - są...niecodzienne, a naturalne wypełnienie działa tylko na ich korzyść!
    Obserwuję jako Agnieszka Mycoffeetime
    Udostępniłam podlinkowany banerek u siebie na blogu, grafika również na g+ https://plus.google.com/u/0/+AgnieszkaMycoffeetime/posts/W4kNAo2s9y4
    aaaaaaa...jeżeli mi się uda, to ta https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-bordo-com4tclick/120 byłaby fajna, ale ucieszę się z każdego modelu;)

    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny konkurs, oczywiście skusze się na wzięcie udziału :) Obserwuje bloga (jako matka-testerka), a informację o konkursie zamieściłam na moim FB (www.facebook.com/matkatesterka/). :) Model dowolny, chociaż najbardziej marzy mi się ten https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-ciemny-braz-com4tclick/190 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o takich poduszeczkach... Interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę ale bajer
    Zgłaszam się
    Obs Magdalena B
    Wybieram
    https://www.com4tclick.pl/mobile/pl/p/Aksamit-ciemny-roz-com4tclick/87

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa rzecz ;) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa ta nagroda. Powodzenia dla osób biorących udział.

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszka, pierwsze słyszę o takim wynalazku, chętnie skorzystam z propozycji i poszukam takiej dla siebie, życzę również wybranej w konkursie szczęśliwcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Angela Pe
    Poduszka: https://www.com4tclick.pl/pl/p/Lowicz-pink-com4tclick/178

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia dla wszystkich biorących udział!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt ;) Mam już podkładkę, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, nawet nie wiedziałem, że takie poduszki istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o takiej poduszce :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie korzystam w ogóle z komputera.

    OdpowiedzUsuń
  30. JA nie biorę udziału, bo wiem, że bym nie korzystała. Dam szansę innym. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. To mnie zaskoczyłaś, nie wiedziałam że są takie poduszki. W sumie teraz jest sporo dolegliwości spowodowanych przez prace przy komputerze lub smartfonie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Staram się naprawdę ruszać i nie siedzieć stale przy kompie ani w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam,
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czyli to konkurs dla mnie własnie męcze sie z tą moją myszką wybieram różowiutką https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-sweet-com4tclick/236 obs i udostepniam jako Gosia Blue

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam podkładkę z taką poduszką i bardzo sobie ją chwalę!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałam już specjalne żelowe podkładki, ale z takim wypełnieniem jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o takich podkładkach, ale to naprswd3 pożyteczna rzecz. Ja praktycznie nie korzystam z komputera, najczęściej wszystko "załatwiam" przez telefon. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla osób długo pracujących przy komputerze może być to bardzo przydatne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy biorą udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam podobną jest super;) Powodzenia wszystki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwazam, ze jezeli ktos pracuje 8 h przy komputerze, jest to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. super nagroda :)
    obserwuję jako Bernadeta Bomba
    udostępniam:https://www.facebook.com/bernadetta.bom.3/posts/324659281652501
    https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-zolty-com4tclick/129

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :) . Obserwuje blog jako Kinga Perłowska. Gram o to cudo https://www.com4tclick.pl/pl/p/Aksamit-laguna-com4tclick/91 Baner udostępniony :) Super konkurs :) Gram o prezent pod choinkę dla mojego męża informatyka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Korzystam z podobnej i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Naprawdę świetne rozdanie, z chęcią wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie używam myszki🙈
    Miałam kiedyś poduszkę na oczy i pod nadgarstek właśnie. Innej marki ale tez wypełniona siemieniem lnianym. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę powodzenia uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja pracuję bez myszki więc powodzenia dla innych!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ważne, aby takie dodatki były ergonomiczne, by nie było problemów zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!