środa, 5 grudnia 2018

Nocleg w beczce....

A dziś z innej beczki;) Buszując w odmętach internetu trafiłam całkiem przypadkiem na ofertę pewnego miejsca oferującego... nlclegi w beczce, miedzy innymi. Okazuje się że nie jest to żart ponury a realna oferta. Poszperałam nieco więcej i okazało się że do tematu podejść można w sposób:
- ekologiczny
- minimalizujący straty
- przynoszący zysk
- coś oryginalnego co w dodatku wygląda całkiem całkiem.
 Szczerze przyznam że na pierwszy rzut oka wygląda całkiem całkiem... zwłaszcza oferta pewnego hotelu znajdującego się w małym holenderskim miasteczku Stavoren. Firma zagospodarowała nie spełniające już norm stare beczki które kiedyś przechowywały ok 15 tys. litrów wina każda. Wyremontowane zostały przerobione na... sypialnie, całość prezentuje sie całkiem całkiem:

W materiale źródłowym wyczytałam jakoby w owych pomieszczeniach obecny był winny zapach:

"Każda beczka – pokój wyposażona jest w dwa pojedyncze łóżka, nocne szafki, telewizor, radio oraz małą łazienkę z prysznicem (ta znajduje się oddzielnej części dobudowanej do beczki). Są również małe okienka, przez które można wpuścić do przesiąkniętej zapachem wina beczki światło i odrobinę powietrza."

Cena takiej przyjemności to jedyne:

 1 noc i 1 kolacja Cena 126,75 € p.p. 1 noc w Wijnvat Groot z salonem

Niestety na chwilę obecną nie dysponuję budrzetem pozwalający mi na taką przyjemność... ale może kiedyś...


źródło zdjęć
Pomysł ciekawy, i w naszym pięknym kraju znalazłam oferty noclegowe właśnie w beczkach. Co prawda drewniane konstrukcje nie są po winie ale wygladają przyjemnie. Oferty kempingowa ze wspólną znajdującą się na zewnątrz łazienką. Za nocleg cena znacznie przyjaźniejsza bo 80 złotych około. Zapewne oferty są w różnych miejscowościach widziałam miedzy innymi na śląsku i w górach...
Drewniane wnętrza bardzo lubię, choć kształtem nieco kojarzą mi się hotelami kapsułowymi do tej pory myślałam że to azjatycki...


Jednak szybko okazało się ze i w Warszawie można przy ulicy Dowcip 4, przenocować w kabinie za....69 złotych.;)

A co Ty sądzisz o tego typu miejscach noclegowych? Chętnie spędziłabyś noc w beczce po winie z lampką czerwonego....?

41 komentarzy:

  1. Ja, bardzo chętnie przenocowała bym w tak niecodziennym miejscu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taka oferta spania w beczce i chętnie bym z niej skorzystała. Zawsze to coś innego niz tradycyjny pokój

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! :D Chylę czoła temu, kto to wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe miejsce. Ależ niektórzy są kreatywni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale malowniczo to wygląda! Chętnie bym się przespała w beczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Świetny pomysł. Na pewno bym się zdecydowała na taki nocleg. Lubię takie małe przestrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, chętnie przenocowałąbym w takim miejscu. Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam filmy reklamowe tego hotelu i muszę przyznać że jest to niesamowite miejsce <3 Zostało ono wpisane ma moją listę miejsc które muszę odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pokoje w beczkach maja fajniejszy klimat niż te w azjatyckich kapsułach .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ciekawostka! W sumie fajnie byłoby coś takiego przeżyć...tylko ta cena;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cena....no ale podobno pieniądz to rzecz nabyta więc nic straconego.

      Usuń
  11. Nocowałam tylko na barce na Wiśle w Krakowie, to coś jeszcze bardziej niecodziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Też ciekawa odmiana;) ciekawe czy drogi taki nocleg?

      Usuń
  12. Cóż za piękne miejsce! Pierwszy raz takie widzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowne miejsce, nie spotkałam się z nim jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o takich miejscach do noclegu, a fakt, że w Polsce także są tego typu oferty noclegowe jeszcze bardziej mnie zaskoczył! Właśnie sprawdziłam czy są takie oferty w Bieszczadach i są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Twoim tekście, mam ochotę mieć w swoim wymarzonym domu chociaż jedno drewniane pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beczka od razu kojarzy mi się z Diogenesem, który miał takie mieszkanie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne, choć jak moja przedpiśczyni stwierdziła - nie nowe. ;)
    Ja bym chętnie spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super oryginalne miejsce! Oj chciałabym tam się zatrzymać na nocleg :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne miejsce. Już sam tytuł mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak od środka, ta beczka przypomina trochę chatkę hobbita - byłaby zachwycona noclegiem w takim miejscu!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!