środa, 19 czerwca 2019

Woda perfumowana Vivien od Fenix Jewellery&Cosmetics. Recenzja.

Zapach jest jak ubranie: musi nam sie podobać, być dopasowany do okazji i być spójny z daną osobą która go nosi. Uważam że ładny dobrze dobrany zapach to bardzo indywidualna sprawa, jednak warto pamiętać by był on dobrany do okazji, pory roku. W upalne dni łatwo o zawrót głowy, gdyż wyższe temperatury dają nam się we znaki. 
Przypadkiem podsłuchałam rozmowę dwóch starszych pań które wysiadły z kolejki. Jedna z kobiet żaliła się że podróż była bardzo trudna dla niej, powodem dyskomfortu była przesadna, ciężka perfuma jaką zastosowała jedna z osób jadących tym samym środkiem komunikacji publicznej.  Warto pamiętać by woń w tych gorących dniach była lekka, nie narzucająca się, taka przyjemna zwłaszcza gdy mówimy o zapachu na dzień. 
Na miłym spotkaniu blogerek w Rybniku obdarowano mnie bardzo, jednym z partnerów spotkania była nasza rodzima marka Fenix Jewellery&Cosmetics oferująca srebrną biżuterię wysokiej próby 925. W katalogu i na stronie marki znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne, kosmetyki specjalistyczne, do kąpieli oraz  zapachy damskie i męskie. Jeden z flakoników marki Fenix Jewellery&Cosmetics przywiozłam do domu. A co o nim sądzę zapraszam do dalszej części:



Woda perfumowana VIVIEN ma flakon obły po bokach, przód tył jest spłaszczony. Zawartość flakonu jest jasno zielona, seledynowa.



Opis:

"Pojemność: 30 ml
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, cytryna, czarna porzeczka
Nuty serca: róża, jaśmin, konwalia
Nuty bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, cedr"



Moja opinia:

W prostym eleganckim flakoniku z przezroczystego szkła mamy wodę perfumowaną zabarwieniu seledynowym. Sam zapach orzeźwia nutami cytrusowymi, czyni to w sposób wyczuwalny aczkolwiek nienachalny. Owocowe nuty przechodzą w kwiatowy akcent, całość wykończona jest drzewnymi nutami. Woda perfumowana Vivien jest świetnym wyborem na lato dobrze orzeźwiająca a jednocześnie nie narzucająca się.
Bardzo lubię psikać sie Vivien, nawet po domu uprzyjemnia mi letnie dni, przyznam że chętnie nabyłabym żel pod prysznic z tej serii dyby był takowy:)
Trwałość zapachu to jakieś około pół dnia.Warto pamiętać że to ile trzyma zapach na skórze jest kwestią indywidualną każdej osoby.
Aktualnie Vivien jest w promocji, w katalogu klik na stronie trzynastej oraz na stronie klik widziałam ją za 39,99/ 30ml. Normalna cena to 75,00. Promocyjną cenę uważam za adekwatną.

Jako że  Fenix Jewellery&Cosmetics działa w marketingu wielopoziomowym istnieje możliwość zamawiania taniej produktów. Po rejestracji on-line stajesz się Stałym Klientem – Dystrybutorem, możesz kupować produkty na własne potrzeby z rabatem natychmiastowym, lub zarabiać na ich sprzedaży. Osoby zainteresowane odsyłam na stronę marki  Fenix Jewellery&Cosmetics.

61 komentarzy:

  1. Markę znam z produktów do ciała.
    Zapach fajny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zapach a promocje kusząca. Chyba się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocja rzeczywiście jest kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten zapach i jest dość fajny, chyba skorzystam z promocji

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdzę, czy zapach mi odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Nie znam się na kosmetykach. Mam swoje wypróbowane i niedrogie.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetny zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od lat jestem wierna Chanel Chance. Zimniejszą porą - klasyczna, latem Eau Tendre. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the packaging, fragance so aesthtic
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe nuty zapachowe :) Ja jednak wybieram sprawdzone zapachy takie jak Si- zimą lub Light Blue- latem.
    Dla mnie liczy się wytrzymałość zapachu, a wiem że na moich faworytów mogę liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco, fajny zapach na lato, lekki i orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię perfumy tak jak i bżuterię, a takie łądne flakoniki mocno mnie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach ciekawy, często sięgam po tego typu perfumy i te mogłyby do mnie trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mógłby być fajnym zapachem na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że polubiłabym się z tym zapachem. Lubię takie nuty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie brzmi, ale ja nie lubię kupować perfum w ciemno, zawsze lepiej powąchać, zwłaszcza, że w zapachu jest róża, która nie do końca mi odpowiada w pewnych połączeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie aromaty na ciepłe, letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężkie zapachy na zimę a lekkie latem,
    faktycznie jak ktoś tak latem mocno się pokropi,
    to ciężko znieść takie towarzystwo...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zapach był dla mnie idealny. Świetnie oddaje moją naturę ;p Jedynie żałuję, że trwałość nie była lepsza... ale na pewno trafia to mojej perfumowej pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego zapachu, ale muszę przyznać że flakonik piękny )

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kwiatowo-cytrussowe zapachy latem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zapach faktycznie jest idealny na lato- niezobowiązujący :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię perfumy, które oferują letni i zimowy wariant, a czasem nawet jesienny, jak już znajdę ten właściwy zapach, chętnie się w niego ubieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że kompozycja zapachowa spełniłaby moje oczekiwania :) Czarna porzeczka, konwalia... to musi pięknie pachnieć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze przy zakupie perfumy muszę ją powąchać ;) Często zmieniam swoje typy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z opisu wnioskuję, że muszą pięknie pachnieć, oj.. muszę je powąchać

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam swoje ulubione zapachy na każdą porę roku i jestem im wierna, ale recenzja jest bardzo ciekawa i przekonująca :)
    Może kiedyś skuszę się na małe zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego zapachu. Ale podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny flakon.
    Może i zapach też jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oferta bardzo kusząca, więc chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!