poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Rozmaitości



























32 komentarze:

  1. Niby tylko memy, a skłaniają do refleksji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne to z psem i jajkiem☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Z myśleniem: ''Dwie wypłaty do przodu'' zgadzam się w 100% No ale widok paznokci w postaci szpon i te narcystyczne perfumy wymiatają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj miałam smętny nastrój, ale teraz jest lepiej po rozmaitościach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazem pierwszy strasznie mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wierszyk o parkowaniu padłam haha wrzucę na instastory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, perfumy najlepsze, jestem ciekawa zapachy czy naprawdę istnieją

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty i psychologia dzis wymiatają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te memy. Co to ludzie nie wymyślą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Estupendo post ! Me encantaría verte pronto por mi blog ! Que tengas un excelente día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rozbawiły mnie do łez :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!