czwartek, 4 czerwca 2020

Filiżankowe fanaberie


Pogoda cudna, nic tylko focić, pstrykać i cieszyć sie słoneczną piękna aurą. Jakoś tak jest cudniej. Niestety nie w każdym aspekcie jest słonecznie, mroczna ciemna strona też niestety jest. Czasem bywa trudno. Nie zdarza mi sie spać w dzień, jednak była sytuacja że po prostu padłam, z przeciążenia tym wszystkim.
Jako że zakupy robić trzeba coś tam wpadło mi nowego, dziś pokażę co też nowego u mnie sie pojawiło. Oczywiście są herbatki, coś z kosmetyków, słodkości i woski.




Mango Tango - czarna herbata z dodatkami. Po prostu jest pyszna.
Imbirowa z brzoskwinią - czarna z dodatkami. Kolejny raz ją kupiłam, zapewne nei ostatni. Sprawdziła sie także jako upominek;)
Cappuccino - tym razem karmelowe. Zwykle wybieram rumowe, to będę pierwszy raz piła. Nie często pijam, najbardziej lubię z mleczkiem gorącym zalewać:)
Milka czekoladki. Kupiłam je w promocji za 1,99. Spoko zakup.


Be Organic żel pod prysznic mango i aloes.
Wosk Yankee Candle Coconut Splash. Promocja mnie skusiła;) a i zapach ładny.
Wood Wick Biała herbata i jaśmin. Zapach po prostu przecudny, polecam!
Lidlowe podgrzewacze.


Dermaglin maseczka glinkowa.
Maski w płachcie Acerola i Miłorząb Japoński. Kupiłam na promce w Hebe.


Czekolada Toffi z promki to co miałam nie korzystać;)
W Home and you były talerzyki. Jakoś pomyślałam o nich w kontekście wpisów ale i też do domu. Ciekawa cena 45,- za talerzyk to sporo. Te były podstawkami pod filiżanki które nie przyjechały do tego sklepu więc przeceniano te produkty które osiągnęły w końcu cenę 4,50 za sztukę.

No i wsio tych szaleństw na ten moment. Miłego dnia:***

22 komentarze:

  1. Ładne są te talerzyki, muszę dokupić, bo już niewiele mi zostało. Dobrą herbatę i czekoladki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zakupy z pierwszego zdjęcia i talerzyki, też bym się skusiła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam czekolady Milki. Mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. same pyszności, ja bardzo lubię kawy 3 w jednym ale traktuję je jako przerywnik między prawdziwi, mocnymi kawami, z milki też już coś miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te herbaty prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Talerze piękne - chciałabym mieć takie u siebie w kuchni. A Cappucino kocham w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne talerzyki upolowałaś ;) Za taką cenę, to grzech nie brać :) Słodkości, szczególnie z Milki tez bym z chęcią zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam sporo dobrego o tej maseczce dermaglin, chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa wakacyjne woski z Wood Wick i właśnie zbieram się do ich rozpalenia bo jestem mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbata mango tango musi być naprawdę pyszna, uwielbiam wszystko, co związane jest z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ostatnio wzięło na wszystko, co ma w sobie smak karmelu, wręcz nie mogę się nim nasycić, cukierki, kawa, czekolada, lody. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze,że Ty jesteś zadowolona ze zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te talerzyki w super cenie udało Ci się upolować. Same przyjemne nowości tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatę mango tango kiedyś miałam ale moja wersja była zielona z dodatkami :D te milki udało Ci sie wyrwać w świetnej cenie :) tez bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zakupy, urocze talerzyki

    OdpowiedzUsuń
  16. Drobne szaleństwa są potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra herbata, świeczki i coś słodkiego zawsze pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodycze to zawsze coś na co się skuszę, ale tej czekolady z Bałtyku jeszcze nie widziałam, musze spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny zestaw :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te talerzyki to rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!