wtorek, 27 lipca 2021

Rafa

 Siemka, jak tam mija tydzień? U mnie sporo sie dzieje, wczoraj byłam na Jarmarku Dominikańskim, co kupiłam pokazę za jakiś czas. Niestety nie znalazłam chlebka ulubionego, ale to nic;)

Wakacje to czas wypoczynku, coraz częściej w przestrzeni publicznej widzę ludzi z psami. Na ulicach, w restauracjach.. może ktoś ma mejsce i zasoby na takie oo cudo: 


"Oto Rafa 🙂 piękny pręgowana miniaczek w wieku 4 latek. Chłopaczek zamieszkał tymczasowo z nami by nauczyć się dobrych manier i panować nad emocjami. Umie chodzić na smyczy, choć zdarzy mu się udawać osiołka , zna kenel klatkę, potrafi dogadać się z psami , ale nie lubi natarczywości ,nie przepada za koteczkami. Natomiast uwielbia węszyć i wszelkie zabawy węchowe. Ładnie pracuje za smaczki. Chłopak do kochania , ale z zasadami bo potrafił pokazać ząbki. Rafa potrzebuje stabilności i stałej pracy by pomóc mu przejść przez gąszcz nowych sytuacji , które wywołują u niego lęk lub ekscytacje Dom dla Rafy z doświadczeniem i bez dzieci. Rafa jak zaufa jest bardzo oddany człowiekowi.

Dogaduje się z suczkami z psami bywa bardzo różnie z przewagą na nie!

 Kontakt Justyna 662 908 596

Obowiązuje pełna procedura adopcyjna. ( Ankieta / wizyta/ spotkanie z psem/  podpisanie umowy)"


źródło

8 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego znalezienia odpowiedniego domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy, kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny. Życzę mu powodzenia, ale ja chyba bym się go bała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki aby udało się znaleźć odpowiedni i odpowiedzialny dom : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że szybko uda się znaleźć kochający i dobry dom

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!