sobota, 23 października 2021

Przesyłka od Vobro

 Cześć Kochani! Marka Vobro zadbała o mój dobry nastrój, a ja postaram sie zadbać by komuś zrobiło sie miło:) Mam nadzieje że sie uda:)

A oto co dostałam od Vobro, otóż dostałam dwa rodzaje bombonierek. Smaki czekoladek są bardzo ciekawe: jest  amerykańska szarlotka, jest sernik, jest Panna Cotta i Creme brule  a także kawowo kremowy. 


Tyle radości że chciałabym się podzielić też z... trzema osobami, którym to mam nadzieje sprawić radość:


Dziękuję że jesteście, wspieracie dobrym słowem, wstyd mi i głupio że nie zawsze mgę być tutaj i u Was tyle co bym chciała... Cieszy mnie Wasza obecność tutaj dziękuję za każde słowo, zwłaszcza wspierające które rozgrzewa ciepełkiem w środku. Mam nadzieje że te łakocie ucieszą Was;) Na dane do wysyłki czekam do niedzieli wieczór, wysyłkę planuję na poniedziałek przed południem.
Miłego weekendu Kochani.
Ja bardzo dziękuję marce vobro.pl za pamieć i radość jaką sprawia. 


29 komentarzy:

  1. Super że marka dba o nastrój, no i że Ty dbasz o nastroje innych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne muszę być te pralinki, tak jak inne słodkości od Vobro 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Uwielbiam to twoja obdarowywanie czekoladkami innych blogerów. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zajadać, na pewno na jednej się nie konczy
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio staram się ograniczać słodycze, ale takim pysznościom trudno się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci kochana z całego serca za to wyróżnienie. Oczywiście, że sprawiłeś mi ogromną przyjemność. Uwielbiam słodycze tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe smaki czekoladek na pewno też przypadną mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ale bym zjadła takie pralinki do poobiedniej kawki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś otworzyłam jedno pudełeczko do kawy po obiedzie - znikło w oka mgnieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygldają te pralinki.
    Tak z ciekawości, to można zrobić aby np. Vobro posłało takie pralinki do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takie smutne jesienne wieczory z chęcią siadłabym z książką, herbatą i taką słodką niespodzianką, korzystając z chwili spokoju i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno więc miło będzie osłodzić sobie dzień jakimś pysznym przysmakiem.

      Usuń
  13. Jakie to miłe, że się dzielisz dalej :) świat się robi milszy :)
    Ja akurat nie lubię takich udziwnionych smaków, ale mam nadzieję że będzie Wam smakować, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem fanką klasycznej czekolady z orzechami, nie przepadam za bombonierkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pyszności, idealne do popołudniowej kawy i spotkania z przyjaciółmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ słodkie pyszności, w sam raz na jesienną chandrę...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!