wtorek, 7 lutego 2023

Czosnek

 Wczoraj wysłałam do kilku z Was coś miłego. Mam nadzieje że około piątku trójka z Was sie ucieszy:)

A Tymczasem mamy kolejny wtorek i kolejny psiak poleca sie uwadze:) 

Zapraszam do opisu:


Czosnek nasz niedźwiadek, wesoły, towarzyski  mega spokojny psiak. 

Poszukuje domu bez innych zwierząt, zaczepiony przez psa się odszczeka jednak sam nie zaczyna awantury. 

Na smyczy trochę ciągnie, jednak nie wiemy czy kiedyś miał dom. 

Przyjechał do Nas z Rumuńskiego schroniska, uratowany przed czystkami związanymi z przepsieniem siedziby.

Jest gotowy wyruszyć w podróż po nowe i to o wiele lepsze życie. 

Wiek: ur. ok 2019 r

Inne zwierzęta: nie

Miejsce pobytu - okolice Bełchatowa, woj. łódzkie. źródło

Kontakt w sprawie adopcji
*E-mail; podajlapebullom@gmail.com *Wiadomość priv
*794-700-649 - Monika
*792-308-789 - Iza

15 komentarzy:

  1. Śliczny. Trzymam kciuki za jego szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma fajny pyszczek 😊 Życzę mu dużo radości w życiu i powodzenia 🙏

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby znalazł nowy dom. Biedny piesek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana mordeczka! Oby szybko znalazł kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Jaki śliczny, sympatyczny psiak :) Trzymam za niego kciuki, jestem z nim całym sercem oby znalazł kochający dom!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pies! My już mamy psa ale podam info dalej.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. niech szybciutko znajdzie domek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, ale nie dla nas. Mamy 4 koty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czosnek. A ten wygląda bardzo miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale radosne pyszczysko:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i niezwykle uroczy piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting products. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za uśmiech, po prostu prawdziwy przystojniak. Mam nadzieję,że wkrótce znajdzie kochających ludzi i dobry dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!