poniedziałek, 29 maja 2023

Rozmaitości

 














13 komentarzy:

  1. Niebieski samochód z konikiem ekstra.😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj zamierzam się wziąć ostro do roboty, ale mi się tak nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie dobre, ten ostatni mi się podoba, ten z ogolonymi nogami też fajny, ja nie wiem, gdzie ty takie fajne mamy znajdujesz :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowa budowa ciała rozwaliła mnie, no ale co tam, prawda jak nic, chłopak uprawia sport i jest git 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za dawkę śmiechu w to poniedziałkowe południe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tak wygląda właśnie mój zapał do pracy jak na tym memie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha , te rozmaitości zawsze mnie rozbawią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Auto z konikiem. :)))
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się tak ostro zabieram do roboty każdego dnia rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze zacząć tydzień z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  11. To z tym odpoczynkiem to niekiedy o mnie 🤣

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!