sobota, 26 sierpnia 2023

Zakupowo

 


Siemaneczko, dziś radośnie bo zakupowo, pokażę swoje fanaberie które użyteczne i nastrój poprawiają, zapraszam 


Isana pianka pod prysznic, ciekawy produkt... opakowanie znacznie cięższe niż innych pianek.... ku mojemu zdziwieniu wydobywa sie żel ktory po chwili zamienia sie w piankę. Pachnie ładnie, słodko przyjemnie czuję na skórze po umyciu się. 

Kneipp Żel pod prysznic na noc

Skarpetki, bezuciskowe. 


Biotinne bioaktywny krem regenerująco rozświetlający na noc
Bioaktywny kem przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący na dzień

Cappuccino mango marakuja
Cappucino  pina colada

No i to na tyle moich nowości a co u Ciebie?

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy. Lubię tę piankę pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piankę też mam,a smaki cappuccino mnie zaskoczyły. Muszę się rozejrzeć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie sobie zamówiłam odżywkę w spray do suchych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam książki, czeka na mnie paczka z puzzlami, a za parę dni zaczynam urlop, więc lepiej być nie może!!
    Skarpetki bez uciskowe są super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę takie cappuccino, oj chętnie bym je sobie spróbowała, super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skarpetki :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale bardzo lubię wkupywać skarpetki. Może dlatego, że mamy taki przyjemny i często słodziakowy ich wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cappuccino pina colada mnie zaciekawiło. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!