środa, 24 kwietnia 2024

Haul

 Dzień dobry, jak tam środek tygodnia?  U mnie nazbierało sie trochę zakupów i dziś chciałam je pokazać. Pomału kończą mi się kremy do twarzy, patrzę z nadzieją na jakieś ciekawe promocje. 


Tymczasem zapraszam do dalszej części.


Perfumowany żel pod prysznic Sur la Lande. Zapach jest śliczny, taki ciepły, otulający... spodobał mi sie na tyle że kupiłam wodę perfumowaną, teraz gdy jest żel pod prysznic zainwestowałam w przyjemność prysznicową. Drugi żel kupiłam na upominek. Myślę jeszcze o kremie do rąk.
Odżywczy krem do rąk z wodą z arniki BIO, dostałam jako gratis do zakupów.



Cien, płatki kosmetyczne
Cien patyczki kosmetyczne
Cien maseczka w płachcie kojąco nawilżająca
Cien maseczka odżywczo wygładzająca
Herbata czarna z dodatkami


Latem dobrze mieć coś do picia pod ręką, ja bardzo lubię owoce z cukrem lub miodem zalewać wodą. Najsmaczniejszy napój jak smak cytrusów (najczęściej) przejdzie do wody. Można takie napoje przygotować sobie w takiej butelce i od razu jak sie wychodzi z domu to można ze sobą zabrać.

AA maseczka do twarzy z retinolem. 

Podgrzewacze do kominka zapachowego. 


Only Bio pianka do mycia twarzy

Lee Stafford maska do włosów i skóry głowy

AA Bubble Peeling 

Maseczka peel off


No i to na tyle szaleństw moich, miłego dnia! 

17 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, oczywiście YR to numer jeden ;) Ciekawa jestem tego AA Bubble Peeling

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy,ta butelka bardzo mi się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy. Życzę dużo przyjemności z ich użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odkryłam serię chłodząca do twarzy Eveline, na wiosnę i lato jak znalazł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, mnóstwo małych przyjemności. A herbata czarna z jakimi dodatkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę uzupełnić zapasy w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupki, a ten żel to aż mam ochotę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy haul :) Owoce z cukrem, to taka praca na cukrzycę, bleee :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy i wszystko przydatne!
    Ostatnio w hebe panie namówiły mnie na kremy Herla hydra plants. Były w super promocji więc zakupiłam i to była dobra decyzja:)
    Wcześniej nie znałam marki i na pewno nie zwróciłabym na nie uwagi a warto:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy. Podoba mi się ta buteleczka, bardzo przydatny gadżet :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy, to teraz pozostaje życzyć miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do rąk gratis? Ja też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta butelka do picia, przydałaby mi się taka.
    Skąd taki zakup, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!