czwartek, 12 września 2024

Wycieczka do Brzeźna

 Korzystając z pogody piknej wybrałam sie do Brzeźna, fotek kilka tu zostawię. 



A to w barze przy plaży, można konsumować i spoglądać na wodę, plażę... można wybrać spośród krzesełek, huśtawek... 


W szklanych pojemnikach roślinność...




Taka łódź, ozdobna, nie wiem czy użytkowa...


Można po drodze, wysiadajac z tramwaju normalnie w sklepie kupić sobie jedzenie, picie czy kto co tam woli. Sklepy są różne: samoobsługowy, piekarnie, cukiernie, sklep z łakociami, kebaby, bar... naprawdę możliwości sporo od wyboru do koloru! Możn usiąść na ławeczce i posilać się, widok na morze też jest. Co prawda z ławeczki, w cieniu też miło.



Tutaj innego dnia gdzie pogoda nie dopisała aż tak bardzo...



Oczywiście byłam w sklepie z herbatkami, ale nie dostali tego co chciałam kupić, szkoda. Chleba czosnkowego też nie kupiłam bo nie było. Są też lumpki ale jakoś szczęścia w nich nie mam, co zrobić?


Byłam wczoraj, skusiłam sie na śledzie smażone


 było tęczowo







Trochę wyszło tych zdjęć, starałam się jak najlepiej oddać klimat miejsca, chwil.... 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspaniałą wirtualną wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie reklamujesz polskie wybrzeże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I udało Ci się, klimatyczne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Przepiękne te zdjęcia! Ja w zeszłym roku próbowałam szprotek smażonych ale śledzi jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ miałaś piękną pogodę. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chyba w maju byłam w Brzeźnie na spacerku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie. A jak te sledzie? Co lepsze, śledzie czy szprotki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam! I jak słonecznie! Aż zatęskniłam za latem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna fotorelacja. Pogoda jak widzę dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy tu nie byłam..., ale też polskie wybrzeże odwiedzam bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!