Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Nie wiem jak to działa ale działa:



6 komentarzy:

  1. Oko - taki doskonaly twor, a jak latwo je oszukac! Takich zabaw jest mnostwo i za kazdym razem te male triki sie udaja.
    Czyli jednak oku brakuje tej pelnej doskonalosci.
    Przyjemnej soboty, Filizanko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...kurna, działa. Ale po co się tak spieszyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!