czwartek, 8 sierpnia 2013

Upał pieski Woda





























Fotki z FB

21 komentarzy:

  1. Do kompletu brakuje Ci Kiry brzechtajacej sie w morzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. biedne te psiny i w ogóle zwierzaki w upały. tylko człowiek może im pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOooo jakie fajne schłodzone zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koło mojego bloku ktoś postawił garnek z wodą, może któraś psinka się napije, chociaż nie widzę na moim osiedlu bezdomnych psów

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ja chcę nad wodę, buuu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama kąpie obecnie nasze psy 3 razy dziennie dla ochłody

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Mój pies panicznie boi się wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj różne są psy różne....czasami między nimi taka przepaść jakby to inny gatunek był...

      Usuń
  9. moj owczarek niemiecki lubil sie kapac zwlaszcza na spacerze w roznych nieznanych kanałkach i stawkach:) potem obowiazkowo musial sie wytarzac w piachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką labrdorkę, która często mnie odwiedza. Dobrze, że nie tarza się w piachu, ale popływać lubi:D

      Usuń
  10. cudowne zdjęcia, zwierzaki są niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  11. to dziwne ale mój drugi pies boi się wody ,pierwszy to jak widzi wodę to jak wariat się zachowuję tak uwielbia się z nią bawić, a druga bo to suczka to ewentualnie łapkę zamoczy przy piciu wody; P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!