Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Dakota:)

Pod opiekę fundacji Ast trafiła taka oto sunia:




Dakota to ok. 8-letnia sunia w typie amstaffa. Sunia została znaleziona przywiązana łańcuchem do drzewa w lesie w Kuźniczysku koło Trzebnicy. W dniu wczorajszym trafiła pod opiekę naszej fundacji, w ramach programu „Złote Bulle” ratującego i pomagającego psom starszym. Jadąc do schroniska spodziewaliśmy się psa starego w złym stanie zdrowia, a spotkaliśmy radosną, uśmiechniętą, przewspaniałą i zdecydowanie młodsza psinę! Dakota w schronisku dała się poznać jako pies stabilny i lubiący głaskanie, przytulanie. Na psy reaguje różnie, więc będziemy obserwować. Troszkę ciągnie na smyczy. Podróż do Warszawy zniosła idealnie śpiąc lub leżąc na kanapie. Przed sunią tradycyjnie wizyta u weterynarza. Musimy wykonać badanie kału oraz krwi - sunia odkąd trafiła do schroniska ma wzdęty brzuch oraz rozwolnienie. Ma też problemy z okiem oraz z zębami. Dakota jest wysterylizowana oraz ma usunięte listwy mleczne. Kiedyś ktoś musiał o nią dbać. Oczywiście dla Dakoty szukamy nowego domu. Jakiego dokładnie? O tym napiszemy, jak sunię dokładniej poznamy. Na pewno domu mądrego, kochającego i dbającego jak dla wszystkich naszych psiaków. Was bardzo prosimy o wparcie Dakoty, przed nami trochę leczenia a i karma by się przydała.

źródło klik



źródło

50 komentarzy:

  1. Oby szybko znalazła dom...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sunia. Wspaniała. A jakie ma imię nietypowe, ładne.
    Nie wiem jak można psa przywiązać łańcuchem do drzewa. Bestialstwo.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam sie jak niektórzy ludzie potrafia być okrutni żeby przywiazac psa do drzewa i zostawić... aż szkoda słów
    Mam nadzieję że sunia szybko znajdZie nowego właściciela ;)


    HELLO-WONDERFUL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę zrozumieć, czemu ludzie nie mają serca i porzucają takie urocze istoty... przecież zwierzę to nie zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro,ze takie slodziaki przez nas,ludzi sa narażone na przykrosci.Oby znalazla dom.

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się serce kraja... Mam nadzieję, że szybko znajdziecie jej dom z kochającą rodziną..

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj.
    Fajna jest ta Sunia. Lubię psy...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  9. ufam, że szybko znajdzie ciepły dom:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny piesio. Mam nadzieję że ktoś co przygarnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pomóc nie mogę :(, ale mam nadzieję, że znajdzie ciepły domek.

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno jakiś fajny domek znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna psinka!!!
    Nie rozumiem jak ludzie moga tak postepowac!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna !
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przywiązać psa do drzewa i go porzucić?! To się w głowie nie mieści, a coraz częściej takie sytuacje mają miejsce ;/ Oby znalazła ta psinka dom!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great collection of pictures! That dog is so cute!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!