Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2016

Spa dla stóp;) "Perfecta Zadbane Stopy peeling + maseczka domowy zabieg wygładzający do stóp. Pumeks + bawerłna"

Lato to czas gdy bardziej pokazujemy nasze stopy:) ja staram sie dbać o nie cały rok ale latem wiadomo jest czas gdzie wpis może być bardziej interesujący dla Was:).
Produkty lubię testować różne toteż skład przyborów moich zależy od aktualnego stanu i potrzeb moich, dziś wyglądało to tak:
Nastawiam muzyczkę delikatnie:


Cążkami obcinam paznokcie, potem zmywam lakier do paznokci,ale on pójdzie na koniec;) na sam koniec:))


Sól do kąpieli Uzdrowiskowa z Buska Zdroju o obłędnym owocowo orientalnym zapachu:) Oraz saszetka z Perfecty kupiona w Lidlu za około 2 pln. Czy warta zakupu to sie zaraz okaże:)
Do miski wlewam wodę, sypię trochę soli, producent zaleca garść na wannę, więc na miskę wsypałam garstkę po czym rozkoszuje sie tym cudnym zapachem  <3 słucham muzy:) przeglądam blogaska...

Pora na saszetke:


Maseczka z drugiej strony:


Co producent mówi:


Sposób użycia, skład:


konsystencja peelingu kremowa, mało niestety drobinek które nie są zbyt ostre:


Maska ma lekką konsystencje :


Moja opinia o saszetce:

Peeling jest fajny kremowy fajnie sie rozsmarowuje, ale niestety drobinek mogło by być więcej i mogły by być ostre bardziej ale dają radę ... średnio ze ścieraniem, zapach przyjemny ale co z tego...
Zmywanie spoko ale mogło by być łatwiejsze jeszcze te kuleczki zostają po zabiegu, a mogły by sie rozpuszczać.... no nie to to samo co z YR mój ulubieniec do ścierania... i nawilża fajnie sam z siebie...
Pora na maskę kremowa lekka konsystencja fajnie sie rozsmarowuje chwile wchłania więc dzwonie na chwilkę co u kumpla słychać;) no i około 15 minut maska powinna sie wchłonąć... ale zostawiła film... no nie fajnie... w klapkach śliskość czuć...
Nawilżenie jest powierzchniowe i raczej do krótkotrwałych należy...
Nie, nie kupię tej saszetki więcej.

O lakierze napisze innym razem:)

66 komentarzy:

  1. ja jakoś w ogóle mam problem z kosmetykami do stóp. no bo najlepiej stosować jak się siedzi, albo leży, żeby ładnie się wchłonęły. ale jak umyć ręce? :D przecież przy zlewie 15 minut nie będę siedziała ;) ja zazwyczaj stosuje do stóp to co aktualnie do ciała, przy okazji. wszelkie kuracje, maski dla mnie odpadają ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zgadza sie z dłońmi podobnie... no bo co robić zanim specyfik sie wchłonie...
      Jak stopy smaruje to dłonie w ręcznik papierowy wycieram, ja moczyłam w misce z wodą

      Usuń
  2. Ooo tak, trzeba dbać o stópki. Ja dziś też robię im porządne domowe spa - będzie peeling, sól do stóp, tarka i nowe pedicure :) Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ech musze moje stópki na lato przygotowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewałam się tego.Ja już przestałam kupować takie zestawy,bo zazwyczaj efekt tych zabiegów jest krótszy niż samo jego wykonanie:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak, spa dla stopek.

    Rany ja nie wiem czy w życiu miałam 2 razy pazurki u nóg pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spa też należy się stopom :)
    Szkoda, że ten peeling ma tak mało drobinek, w końcu skóra na stopach potrzebuje czegoś mocniejszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kiedy już wieczorem usiade bardzo często nakładam kremy nawilżające do stóp i relaksuje się w domowym spa - tego jeszcze nie używałam ... może jak skończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj.
    Siabada, siabada do nóg spa...
    I oby nam się...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ta przydałby mi się taki peeling na moje stopy :) takie saszetki podobne są u mnie w łazience, muszę wypróbować jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spa:) przy takim zabiegu cały organizm się relaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. będę pamiętać, aby nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak stopy ślizgają się to przy mojej nadpotliowości stóp pewnie bym orła wywineła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są suche, ale tej śliskości niecierpie

      Usuń
  14. moje stopy potrzebują odżywczej saszetki, ale na pewno nie takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że te drobinki takie słabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i masa parabenów w składzie... naprawdę nic wartego uwagi

      Usuń
  16. Szkoda ze to słaby zdzierak, do stóp lubię mocne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zabieg :) na pewno w dodatku się zrelaksowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również jestem zdania, że warto dbać o stopy, a latem to przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam problem z suchą skórą na stopach i co chwila muszę im fundować jakieś zabiegi żeby je doprowadzić do porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje stopy żyją własnym życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę zadbać o stopy, bo mam strasznie suche przez te upały :) a człowiek zabiegany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam za pielęgnacja stóp.. najsłabiej miw ychodzi ;<<

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wczoraj małe spa zrobiłam miska na taras i moczonko ;)
    Fajne spa stopą urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię czasem zrobić sobie takie SPA dla stóp, szczególnie przed latem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spa dla stópek musi być o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się marzy takie spa do stópek :) Niestety czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety pielęgnacja stóp nie jest moją mocną stroną, aczkolwiek ostatnio staram się przywiązywać wagę do systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam peelingu do stóp z Evree i bardzo go lubię. A sama saszetka widzę nie warta zachodu bo jednak wolę większe drobiny ścierające, takie które czuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam saszetke z tej firmy i mile wspominam

      Usuń
  29. Właśnie pielęgnacja stóp to u mnie kuleje niestety;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!