Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2017

Bio Bione Cosmetics - Krem-balsam do rąk Cannabis - recenzja

Krem do rąk to kosmetyk który używam jak potrzebuję... właściwie to jestem zmuszona stanem moich dłoni... jak zapewne wiecie wymagam od tego produktu by szybko sie wchłaniał ale nie każdy wchłania się szybko... nienawidzę wszelkiego rodzaju filmów, lepkich... - okropność...
A jak sprawdził się Krem-balsam do rąk Cannabis z Bio Bione Cosmetics dzięki ecostory.pl będę mogła sprawdzić czy ten produkt stał się kremem który lubię? Zapraszam:


Na stronie sklepu ecostory.pl o produkcie czytamy:

Półtłusty krem-balsam do rąk dla całej rodziny. Uniwersalny produkt do codziennej pielęgnacji rąk o właściwościach łagodzących i regenerujących, doskonale nawilża, odżywia i chroni każdy typ skóry.

Naturalny krem do rąk Cannabis zawiera olej i ekstrakt z całej, zielonej części rośliny Cannabis sativa, które wzbogacają go o całe mnóstwo cennych substancji aktywnych, jak nienasycone kwasy tłuszczowe, fitosterole, fosfolipidy, antyoksydanty, biominerały, witaminy, karotenoidy i chlorofile. Olej i ekstrakt z konopi siewnej wykazują ponadto szereg właściwości pielęgnacyjnych, działają przeciwzapalnie, antybakteryjnie i antyalergicznie oraz doskonale regenerują i odżywiają skórę. Pozytywnie wpływają na różnego typu schorzenia skórne, łagodząc ich objawy. Olej i ekstrakt konopny sprawdzą się w łagodzeniu zapaleń skóry, objawów AZS, łuszczycy, ale także w przebiegu trądziku i opryszczki.

Krem-balsam Cannabis polecany jest do pielęgnacji suchej, szorstkiej skóry dłoni, która potrzebuje natychmiastowego ukojenia i ochrony. Produkt wzbogacony został o witaminę B8 - inozytol, o właściwościach antyoksydacyjnych i biostymulujących, często nazywaną „witaminą młodości, witalności i zdrowia”. Ponadto balsam zawiera glicerynę, masło shea, D-Panthenol, allantoinę i witaminę E, które wzmacniają jego działanie regenerujące i zmiękczające.

Bio formuła produktu jest przyjazna zarówno dla skóry, jak i dla środowiska naturalnego. Nie zawiera składników pochodzących z przerobu ropy naftowej, silikonów, parabenów, ani syntetycznych barwników. Nowoczesna formuła - krem-balsam - jest delikatna i bezpieczna, preparat szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze.


Skład:

woda

Hydrogenated Coconut Oil Utwardzony (Uwodorniony) olej kokosowy
Emolient tłusty, tworzy na powierzchni skóry odżywczą, silnie natłuszczającą, nabłyszczającą i zmiękczającą powłokę, która chroni skórę przed odparowywaniem wilgoci i czynnikami zewnętrznymi, wiatrem, klimatyzacją. Rozpuszczalnik substancji aktywnych, zapachowych, stosowany w kosmetykach do twarzy, ciała i włosów, głównie przeznaczonych do skóry suchej i bardzo suchej, przynosi natychmiastową ulgę ściągniętej i wysuszonej, a także łuszczącej się skórze, oraz jako czynnik zmiękczający, nadający połysk i ochronny w odżywkach i maskach do włosów, czy pomadkach do ust. Ma także właściwości przeciwpróchnicze i wybielające zęby oraz jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym o faktorze ok. 10.

Ethylhexyl Stearate emolient, tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy.

stearic acid Organiczny związek chemiczny. odbudowuje barierę lipidową i częściowo hamuje proces wymywania lipidów z warstwy rogowej naskórka. Emulgator. Emulgator W/O, składnik umożliwiający powstanie emulsji. Emulsja to forma fizykochemiczna, która powstaje przez połączenie (wymieszanie) fazy wodnej z fazą olejową. Przykładem emulsji kosmetycznych są kremy, mleczka, balsamy. Pełni rolę modyfikatora reologii, czyli zwiększa lepkość kosmetyków.

cetyl alcohol Emolient tzw. tłusty.  Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę.
Emulgator W/O, składnik umożliwiający powstanie emulsji. Emulsja to forma fizykochemiczna, która powstaje przez połączenie (wymieszanie) fazy wodnej z fazą olejową. Przykładem emulsji kosmetycznych są kremy, mleczka, balsamy. Pełni rolę modyfikatora reologii, czyli zwiększa lepkość kosmetyków.

Gliceryna Hydrofilowa substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotor przenikania - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry. Humektant - zapobiega krystalizacji (wysychaniu) masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby itp. Wspomaga działanie konserwujące poprzez obniżenie aktywnośći wody, która jest doskonałą pożywką dla drobnoustrojów.

Cannabis Sativa Seed Oil Rafinowany olej z nasion konopi siewnych  Zawiera nasycone kwasy tłuszczowe i nienasycone kwasy tłuszczowe takie jak: kwas linolowy, kwas alfa linolenowy, kwas gammalinolenowy, kwas olejowy. Emolient

Masło shea, masło karite, masło z masłosza Naturalny tłuszcz o barwie żółtej lub w kolorze kości słoniowej, otrzymywany z owoców (orzechów) afrykańskiego drzewa Vitellaria paradoxa (masłosz Parka). Emolient

Pantenol Prekursor witaminy B5 (kwasu pantotenowego), prowitamina B5. Pantenol po wniknięciu w skórę jest przekształcany do kwasu pantotenowego. Oba związki wykazują to samo działanie biologiczne. Witamina B znajduje się w każdej żywej komórce. Hydrofilowa substancja nawilżająca. Substancja aktywna, wywołuje efekt kosmetyczny na skórę,: działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.

Inositol działa antystatycznie, utrzymuje wilgoć,

Alantoina Działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga prcesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze.

tocopherol Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywoływane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Witamina E wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwienie skóry.

Xanthan (Gum?), guma ksantanowa stabilizuje emulsje, zagęszcza kosmetyk, posiada właściwości żelujące. Otrzymywana metodami biotechnologicznymi przy udziale bakterii. Jest dobrze tolerowana przez skórę.

cannabis sativa leaf extract

Wodorotlenek sodu  Substancja higroskopijna, czyli rozpuszczalna w wodzie. Rozpuszczanie wodorotlenu sodu w wodzie odbywa się z wydzieleniem ciepła. Regulator pH

CARBOMER Polimer, pochodna kwasu akrylowego. Modyfikator reologii (wpływa na konsystencję preparatu) - zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu.

Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer Składnik zapobiega rozwarstwianiu i wytrącaniu się z emulsyjnej formuły kosmetycznej osadów i pojedynczych substancji takich, jak np substancje ścierające, pigmenty, ozdobne perełki i granulki, ma właściwości zawieszające, rozpraszające składniki nierozpuszczalne w formulacji, zapobiega ich opadaniu. Ponadto jest substancją zespalającą emulsje, podnoszącą i kontrolującą lepkość roztworów wodnych oraz błonotwórczą. Wykorzystywany w produkcji peelingów mechanicznych nie zawierających detergentów oraz w kosmetykach pielęgnacyjnych, w których zastosowano technologię z użyciem mikrokapsułek.

Sorbitan caprylate Sorbitan caprylate – jest wielofunkcyjnym, biodegradowalnym składnikiem wspomagającym działanie substancji konserwujących. Jest aprobowany przez Ecocert, oparty w 100% na źródłach odnawialnych. Pomaga w zagęszczaniu i stabilizacji emulsji oraz wsomaga wydajność innych konserwantów. Dzięki zastosowaniu Sorbitan Caprylate w składnikach ilość klasycznych konswerwantów w kompozycjach kosmetycznych może być ograniczona. Nie jest to składnik będący „konserwantem”, dlatego formuły go zawierające mogą być określane mianem „bez dodatku konserwantów”.

Parfum

Phenoxyethanol Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed zakażeniem bakteryjnym, które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu produktu (np.nabierając krem palcem).
Składnik dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonym stężeniu. Znajduje się na liście substancji konserwujących dozwolonych do stosowania z ograniczeniami w produktach kosmetycznych. Jego dopuszczalne maksymalne stężenie w gotowym produkcie to 1,0%

Konsystencja:


Moja opinia:

Krem zamknięty w wygodnej tubie jasno i czytelnie opisanej, znalazłam naklejkę z informacją w języku polskim - co oczywiści plusuje u mnie. Tuba mieści 200 ml - sporo - zupełnie jak balsam do całego ciała a to mamy do rąk. Niestety tuba nie jest zabezpieczona przed "testerkami".
Podejrzewam że skoro pojemność pozwala można by stosować do całego ciała ten balsam ale ja przeznaczam go jako domowy krem do rąk z którego korzystają wszyscy w moim domu. Mazidło ma kremową konsystencje, dobrze rozsmarowuje się na skórze czuję przyjemne nawilżające uczucie, wchłania się szybko - co jak wiecie jest u mnie podstawą. Dłonie są przyjemnie jedwabiste skóra mięciutka. Jest to produkt do częstego stosowania i przyznam że fanie dość szybko regeneruje pielęgnuje skórę moich dłoni. Czy efekt jest na długo? Cóż indywidualna sprawa.. jednak skoro ja miewam przerwy znaczy że produkt regularnie stosowany daje efekty.
Zapach produktu wyczuwalny dobrze nie intensywny jakoś szczególnie po aplikacji zostaje na dłoniach. Co do samego zapachu to w pierwszym momencie jest to dla mnie woń suszu delikatnie wykończona jakąś taką przyjemną delikatną kremowo słodkawą nutą. Jednak zapach suszu jest tu dominantem.
Za tubę 200ml kremu - balsamu do rąk Cannabis zapłacimy w ecostory.pl 13,- przy tej pojemności nie jest to dużo zdaniem moim choć przyznam że 100 ml za 6,50 było by lepszą opcją.
Generalnie uważam że jest to fajny produkt jestem zadowolona i może kiedyś wrócę do niego.

Za możliwość przetestowania dziękuję ecostory.pl


78 komentarzy:

  1. Ciekawy krem, tez lubię jak dobrze się wchłania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale krem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny ja np rzadko kiedy sięgam po kremy do rąk. Oczywiście używam ale jak nie mam pod ręką to zapominam i zdecydowanie wolę mniejsze pojemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale czasem "lenistwo" sie odbija na moich dłoniach i muszę...

      Usuń
  4. Może kiedyś się spotkamy z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy krem, dla mnie ważne jest żeby krem do rąk się szybko wchłaniał

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię jak krem się dobrze wchłania i nie ma w sobie parafiny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kremik :) Z chęcią bym się skusiła na niego, bo mój mi się właśnie kończy :)
    Pozdrowionka cieplutkie! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre wchłanianie kremu do rąk to i u mnie podstawa. Nie lubię czuć tej "tłustości" na dłoniach. Mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz spotykam się z tym produktem. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził - mam wysuszone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie. Muszę wypróbować. Świetna recenzja kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moje suche dłonie mógłby być dobry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dłonie po zimie straszą, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem fajnie sie zapowiada, wchłanianie, skład i cena, jak najbardziej okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy, ale krem by mi odpowiadał. Szkoda, że takie wielkie opakowanie, bo mało praktyczne do zabrania poza dom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie znamy kremu, ma fajne działanie więc warto się zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 200 ml to faktycznie dużo jak na krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio dokonalama odkrycia roku, co do kremu do rak. Generalnie niewiele takich produktow mnie zadowala, bo mam bardzo sucha skore na dloniach. O moim odkryciu niebawem na moim blogu. :) Jesli chodzi natomiast o ten produkt, jesli sie na niego natkne, niewykluczone ze go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że produkt się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny produkt, muszę go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam wiecznie suchą skórę dłoni.. i tyle kremów już przerobiłam,że straciłam wiarę w to, że spotkam kremowy ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. kosmetyki z olejem z konopi robią ostatnio furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje się bardzo ciekawy. W tym roku na szczęście dłonie mam mniej przesuszone niż zwykle. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że się sprawdził:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje się całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajny i cena przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie różne produkty z esecjii z Konopii. Mają na prawdę wspaniale właściwości. Dzięki za wytłumaczenie składników :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem przyjemny sie wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy bym taki zapach dała radę wytrzymać, przyznam, że lubię, gdy kosmetyki ładnie pachną:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow jaka pojemność, nie spotkałam jeszcze kremu do rąk, który miałby aż taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio miałam okazję przetestować dwa produkty z tego sklepu i jestem mile zaskoczona, bo do tej pory nie wiedziałam, że nasi sąsiedzi również produkują dobrej jakości kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na suchą skórę dłoni polecam uzdatnienie wody mającej z nimi kontakt. Oraz picie odpowiednich ilości wody - czasem zapominamy o tym aby wypijać odpowiednie dla nas ilości wody.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!