piątek, 28 kwietnia 2017

drogeriasyrenka.pl - A-derma Ultra Bogata Konsystencja żel pod prysznic 200ml

Żel pod prysznic z marki A-DERMA  "Ultra Bogata konsystencja" miałam okazje przetestować dzięki Drogerii Syrenka.pl. Przed testowaniem miałam obawę że produkt będzie mnie zapychał.... czy moje wątpliwości okazały się słuszne? Zapraszam do części dalszej recenzji:


DZIAŁANIE

 Wyjątkowy i unikalny roślinny składnik, wyciąg z owsa Rhealba, ma działanie łagodzące i zmniejszające podrażnienia. W 100% naturalny składnik z owsa uprawianego w południowo - zachodniej Francji zgodnie z normami Rolnictwa Ekologicznego. Pozostawia film ochronny na skórze. Zapewnia 24h nawilżenie. Bardzo dobra tolerancja. Bardzo dobre właściwości kosmetyczne – kwiatowy zapach i aksamitna konsystencja. Wyciąg z owsa Rhealba® łagodzi podrażnienia. Wzbogacona o ultra odżywcze składniki: ponad 40% emolientów w składzie. Fizjologiczne pH. Bez mydła, bez parabenów

WSKAZANIA 

Żel pod prysznic stosować pod prysznicem lub podczas kąpieli w wanniena nosząc żel najpierw na dłonie, a następnie na wilgotną skórę. Spłukać i delikatnie osuszyć. Do twarzy i ciała. W razie kontaktu z oczami obficie spłukać czystą wodą.

SPOSÓB UŻYCIA

 Stosować tak często, jak jest to potrzebne

źródło


Skład:

Water (Aqua), Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Hydrogenated Starch Hydrolysate Coco-Glucoside, Olive Oil, Glyceryl-8 Esters, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Chloride, Citric Acid, Glyceryl Laurate, Niacinamide, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract* (Avena Sativa Kernel Extract), Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Propylene Glycol, Sorbic Acid, Tocopherol.


Pewność że produkt na pewno nie bm przez kogoś otwierany jest bezcenna:


Konsystencja:


Moja opinia:

Żel znajduje się w przezroczystej tubie mieszczącej 200ml żelu. Informacje jakie znajdziemy na opakowaniu są jasne i czytelne. Otwarcie (jedynie na klik) zabezpieczone jest co daje gwarancje że nikt wcześniej nie dobierał sie do zawartości.
Sam żel ma przyjemny delikatny słodki zapach który jest wyczuwalny. Żel ma bogatą konsystencje słabo się pieni co nieco odbija się na wydajności produktu.
Żel myje ale też pielęgnuje skórę zostawiając ją delikatną i pachnącą, produkt mam prawie zdenkowany i na szczęście nie zapchał mnie, mogę śmiało polecić ten produkt dla osób z suchą skórą.
Minusem produktu może być cena - 27,99 za 200ml jednak ja myślę że czasem warto podarować sobie trochę luxsusu zwłaszcza że po jego zastosowaniu nie muszę używać balsamu do ciała.
Chętnie wrócę do tego produktu:)
Żel możecie kupić w Drogerii Syrenka
Za możliwość przetestowania dziękuję drogeriasyrenka.pl


60 komentarzy:

  1. Patrząc na skład wolałabym kupić coś tańszego, dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność poznać ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym go wypróbować ciekawa jestem czy przy mojej mieszanej byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know it thanks for sharing
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprost przepadam za takimi żelami pod prysznic! Wolę co prawda z pompką, ale ten też jest suuuper!
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna czy większa pojemność tego produktu nie ma pompki

      Usuń
  6. Produkty Adermy odkryłam stosunkowo niedawno, ale bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chybabym się bała, ze mnie zapcha. Mimo że ma na drugim miejscu łagodna substancję myjącą to dalej już tak fajnie nie jest, jeśli popatrzeć pod kątem mojej skóry. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i lubiłam ten żel, przypomina olejek

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się nie sprawdził, nie lubię tak gęstej konsystencji, ciężko go zmyć potem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się zapowiada, a to zabezpieczenie przed testerkami - super :) Chociaż nie wiem, czy skusiłyby się, aby testować żel w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I taki żel właśnie poszukuję, z przyjemnością wypróbuję. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz, że ja w ogóle nie kojarzyłam tej drogerii? Chętnie zaglądnę na stronę, może znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji spotkać się z tym żelem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żel to mój pierwszy produkt i myślę że nie ostatni

      Usuń
  15. Jak skończę żele, które mam w zapasie, to kupię ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę zarówno o marce jak i drogerii :D Zobaczę co tam jeszcze mają ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny żelik :) Ta drogeria kusi nas coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam niczego tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na żel pod prysznic szkoda wydawać mi więcej kasy, bo nie mam problemów ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie tym żelem, ale skład jest średni. A próbowałaś coś z kosmetyków naturalnych?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!