sobota, 23 września 2017

Przesyłka od Anna Pikura

Jaka u Was Kochaniutkie pogoda? U mnie deszczowo i mokro, w taką pogodę najlepiej zaszyć się ciepłą pierzynką i przespać ten czas... 
Chłodne oblicze jesieni nastraja pesymistycznie, więc tym bardziej warto dbać o siebie: swoje dobre samopoczucie. 
Tym czasem obudził mnie kurier - UPS?! Zaskoczyło mnie że zadzwonił do mnie zamiast awizo zostawić... fiu fiu.... Nadawca przesyłki musi być kimś wyjątkowym, skoro ten znany u nas z ignorancji kurier dzwoni i przesyłkę dostarcza.
Pudełeczko już na pierwszy rzut oka wyróżnia się, bo wykonane jest ze styropianu. Cóż jest tak cenną zawartością? 


Mamy szkło w środku:


Moją uwagę przykuł bardzo milutki w dotyku woreczek:


Jak wiadomo najbardziej liczy się wnętrze wiec co jest w środku:


W woreczku znalazłam krem do twarzy Douxmatique – luksusowy całodobowy krem do cery suchej (50 ml).

opis:

Tego właśnie pragnie skóra bezbronna względem agresji tego świata. Ekskluzywny zestaw roślinnych składników aktywnych i ochronnych sprawia, że ten luksusowy całodobowy krem dla cery suchej zapewnia jej najlepszą ochronę i komfort, jednocześnie pobudzając jej regenerację.

Działanie:

• przywraca skórze komfort,

• wzmacnia funkcję ochronną naskórka i zmniejsza utratę wilgoci,

• zmiękcza, oczyszcza i pielęgnuje skórę,

• eliminuje skutki agresji wolnych rodników i promieni UV,

• zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi,

• wpływa na zwiększenie zawartości prawidłowo zbudowanego kolagenu w skórze właściwej,

• poprawia jędrność i sprężystość skóry,

• działa przeciwzmarszczkowo,

• łagodnie pobudza regenerację,

• normalizuje zaburzone funkcje skóry,

• dostarcza optymalny zestaw składników odżywczych.

Składniki czynne: Masło z owoców tucuma, ekologiczny olej z nasion dzikiej róży piżmowej, woda kwiatowa z kwiatów lipy szerokolistnej, olejek eteryczny z drzewa różanego. Wskazania: Suchość skóry, skłonność do podrażnień, skóra o niedostatecznych funkcjach ochrony i odnowy, zszarzała karnacja, zwiotczenia, brak jędrności, zmarszczki.

źródło

Konsystencja kremu na załączonej szklanej przezroczystej szpatułce którą znalazłam w milusim woreczku <3.
Taka szpatułka to zdecydowanie bardziej higieniczna forma aplikacji produktu.



Pani na zdjęciu to chyba Właścicielka marki Anna Pikura, mamy jej autograf.


AP Mist Rosarium

opis:

Wodna mgiełka do twarzy i ciała Aromatyczna woda różana z róży białej
Nawilża, Tonizuje

Nieoceniona w upalne dni, w podróży, w suchych, ogrzewanych i klimatyzowanych pomieszczeniach.
Działa odświeżająco. Szczególnie zalecana przed aplikacją kolagenu. Może być stosowana także pod makijaż jak i na makijaż.

Zastosowanie:

 Woda kwiatowa z róży białej Rosa x alba L. regeneruje i koi skórę, wzmacnia drobne naczynia krwionośne. Optymalizuje pH skóry i normalizuje wydzielanie sebum.

Ma właściwości oczyszczające, łagodnie ściągające i wygładzające. Zalecenia Do pielęgnacji skór każdego typu, szczególnie jednak docenią ją osoby o skórze wrażliwej, naczyniowej oraz suchej, dojrzałej, a także w przypadku cery trądzikowej

Ekologiczny hydrolat z róży białej Hydrolat z róży białej to niezwykle rzadki i ekskluzywny hydrolat. Otrzymuje się go w wyniku destylacji parą wodną świeżych kwiatów róży białej Rosa Alba L. pochodzących ze słynnej Doliny Róż w Bułgarii. Ekologiczny, certyfikowany przez organizacje CERES i USDA Organic, destylat z kwiatów róż uzyskiwany jest z roślin uprawianych na kontrolowanych, certyfikowanych plantacjach ekologicznych.

INCI: Rosa Alba (Rose) Flower Water, Aqua, Gluconolactone, Sodium Benzoate





Za przesyłkę dziękuję annapikura.com


68 komentarzy:

  1. Pięknie zapakowana paczka, no i ten woreczek :) Kosmetyki oczywiście kuszą najbardziej, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woreczek mega milusi, nie mogę sie doczekać środy - będę miała okazje być w salonie Anna Pikura i skorzystać z zabiegu

      Usuń
  2. Miły upominek i ładnie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetna paczuszka i jakie produkty...extra...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zapakowane w ładny woreczek ;) aż miło otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woreczek jest cudowny! szkoda że krem nie jest w takim kubraczku<3

      Usuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna przesyłka. Aż zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paczuszka :) Pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, przyjemnych testów, to ekskluzywne produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam ,ale na początku byłam pewna, że to będą filiżanki (za rano na ciągłe myślenie). Przesyłka jest świetna i aż na sam widok chce się testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesyłka faktycznie super mam nadzieję że z kosmetyków będziesz zadowolona :) z zabiegu również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hydrolat z białej róży :) Brzmi naprawdę kusząco :) A przesyłeczka robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie dzis cieplo, niepotrzebnie bralam kurtke jak wychodzilam z domu bo tylko pozniej byl z nia problem, nie pada ale jest szaro
    moglo byc gorzej

    interesujaca przesylka
    przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety gorsze oblicze jesieni, choć nie najgorsze - pocieszające.

      Usuń
  13. Krem mnie bardzo zainteresował, aczkolwiek moją cerę zaliczyłabym do mieszanej ze skłonnością do przetłuszczania w linii "T". Bardzo lubię kremy o takiej konsystencji no i ta szpatułka do aplikacji jest miłym dodatkiem. Krem można dozować, a gdy weźmiemy go za wiele, spokojnie można z powrotem umieścić w pudełeczku, bez packania "paluchem". To bardzo higieniczne. Muszę sprawdzić czy znajdę kosmetyki dla swojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zapakowane :) OD razu robi się jakoś przyjemniej dostając tak uroczą przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie opakowane, ciekawa jestem twojej opinii o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam od nich matmatique a magial.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj kurier to zapewne brat Twojego;).
    Przesyłka cudna, takie tchnienie luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo takie podejście UPS już sama nazwa jakby ktoś przyłapał tajkie "ups sory"
      Oj tak troszkę luksusu sie przyda na moją wymagającą facjatę

      Usuń
  18. Do mnie też dotarła ta mgiełka różana oraz inny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to mamy taką samą, beznadziejną pogodę.
    Fajna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie zapakowana przesyłka, uwielbiam takie miłe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przesyłka.
    Aż pewnie było bardzo miło ją dostać.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ogromną uwagę przykładam do tego, jak produkt jest zapakowany. Lubię jak cieszy oko, a nie jest zapakowany na szybko, byle jak. Ten woreczek wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buteleczka, woreczek, pudełeczko, styropian. Nie za dużo tych odpadów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczka szklana, woreczek wygląda na bawełnę więc eko:) a co do styropianu to zapewne dla podtrzymania temperatury, kosmetyki Anna Pikura powinny być przechowywane w lodówce i tam też u mnie mieszkają

      Usuń
  24. Cera sucha, hmmm.
    Czytając opis i działanie poleciłabym go raczej komuś w wieku 45+
    Nie mniej jestem ciekawa jak się sprawdzi na innej cerze, bo jak dobrze pamiętam Twoja do suchej nie należy :)

    Opakowanie super i dizajn opakowania!!!
    A kurietzy UPS to jedyna firma kurierska z któtej nie boję się korzystać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja cera zwłaszcza teraz potrzebuje bardzo silnego ukojenia i nawilżenia. To bardzo trudny okres dla mojej buzi....

      Usuń
  25. Zapachniało luksusem! Przyjemnego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna zawartość paczki. moja mała uwaga, zbyt słaba jakoś zdjęć.

    http://fwmcw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna paczuszka :) Pięknie zapakowana i zdecydowanie przyciągająca wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero niedawno dowiedziałam się o tej marce, ale opisy są niezwykle interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze nic od nich, ale to zapewne tylko kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!