piątek, 13 października 2017

Rozmaitości





























37 komentarzy:

  1. Dzęsika i Andżela idą do szkoły, niesamowite :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha życie jest zbyt krótkie to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię posty odnośnie różnomaitośći ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często te różności podsyłam swojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhuhu no to ci ksiądz... Daj co łaska. Takie pieniądze mógłby dać biednym.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe o niektórych rozmaitościach było ostatnio głośno ;)
    a piesa, że coś przynosi to norma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe. Really very lovely written!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam nastrój kocykowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha świetne memy , jedna butelka wina z przyjaciółka taka prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaaa dzisiaj piątek więc...wycziluj;)))
    super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram strajk przeciwko przedwczesnym dekoracjom. Niech święta znowu mają magię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie śmieszą te Twoje serie. Super humor.
    Są naprawdę śmieszne.
    Fajna sprawa, a obrazem z winem i przyjaciółką - haha :D
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piesek na pierwszym zdjęciu jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka jedna butelka wina to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tymi dekoracjami świątecznymi coś jest. Może nie dekoracje, ale gwiazdorki czekoladowe, lizaczki itp. u nas w Aldi już od ponad miesiąca są...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poproszę taką butelkę wina :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!