czwartek, 12 października 2017

Olej Cacay tłoczony na zimno, nierafinowany. esent.pl - recenzja

Co jakiś czas mamy modę na określony olej wówczas zachwalają go producenci ale czy warto inwestować? Bywa różnie, ale czy to co znane, produkowane na masową skalę, potem reklamowane naprawdę warte jest swojej ceny w stosunku do jakości?
A gdyby tak... wiesz... ja bardzo lubię odkrywać nowe, mało znane rzeczy. Jedną z najfajniejszych stron blogowania jest odkrywanie nowych produktów: jasne, - bywa różnie, ale za to jaka radość gdy produkt okaże się hitem? Tak jest w olejem Kameliowym klik od esent.pl. Dziś kolejny olej z esent.pl  - Olej Cacay tłoczony na zimno, nierafinowany. Jeśli jesteście ciekawe czy polubiłam go zapraszam do dalszej części recenzji:) 


OPIS

Olej Cacay  tłoczony na zimno. nierafinowany, pozyskiwany z dziko rosnących w dorzeczu Orinoko i Amazonki drzew Caryodendron Orinocense. Olej niedawno odkryty przez przemysł kosmetyczny, za to używany przez Indian Południowo-Amerykańskich od…zawsze. W chwili obecnej robi oszałamiającą karierę w USA, jest składnikiem tylko ekskluzywnych , a co za tym idzie bardzo drogich kosmetyków „anti-age”.
Działanie.
Olej o złocistym kolorze i delikatnym zapachu, ma silne działanie przeciwzmarszczkowe i regeneracyjne, poprawia koloryt skóry. Indianie Amazońscy stosują go przy leczeniu ran i blizn, Swoje właściwości zawdzięcza niesamowitemu składowi, porównując go z „klasykiem” jakim jest bez wątpienia Olej Arganowy, ma o 50% więcej naturalnej Witaminy E, dwa razy więcej kwasu linolowego. Ponadto w składzie oleju odnajdziemy naturalny retinol, przeciwutleniacze i wielonienasycone kwasy tłuszczowe.
Stosowanie.
Olej Cacay jest olejem bardzo wydajnym , wystarczy klika kropel wmasować bezpośrednio w skórę. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu.

Przechowywanie.
Olej przechowujemy w zacienionym miejscu, optymalna temperatura przechowywania to 10-20oC.
Kraj pochodzenia : Kolumbia.
Pliki do pobrania:

Konsystencja, kolor: 


Moja opinia:

Olej stosowałam na włosy: wspaniale wygładza, prostuje, włosy bardzo ładnie błyszczą o wiele lepiej niż po innych które miałam. Moim ulubieńcem w dalszym ciągu jest  olej Kameliowy klik.
Olej stosowany na skórę pozostawia warstwę dla tego warto używać go mało, jest wydajny kilka kropel to wspaniała inwestycja w skórę która odpłaci nam wspaniałą gładką cudownie mięciutką skórą. Olej Cacay tłoczony na zimno, nierafinowany. esent.pl  nawilża, odżywia wspomaga procesy regeneracyjne skóry.
Produkt wspaniale sprawdzi się na spierzchnięte usta, zabezpieczając je. Świetnie sprawdzi się dodawany do kąpieli, super wspomoże regeneracyjne procesy skórne.
Jest to mało znany olej mam wrażenie, a szkoda bo olej Cacay tłoczony na zimno, nierafinowany. esent.pl  to świetna dużo lepsza alternatywa, zdecydowanie warta wypróbowania. Polecam!
Jedynym minusem jest... cena 26,40 zł 28,50 zł na szczęście jest promocja więc można nieco zaoszczędzić.
Polecam zajrzeć na esent.pl gdyż można złowić wspaniałości i to naturalne. Ja na pewno zrobbię tam zakupy gdy pokończy mi sie to co mam. Znacie esent.pl słyszałaś o  Oleju Cacay?
Za możliwość przetestowania dziękuję marce esent.pl


85 komentarzy:

  1. Nigdy ne słyszałam o tym olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam, ale moja skóra jest już w takim wieku, że przyda się wszystko co opóźnić może proces starzenia i poprawi jej stan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej stronie ale chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widzę, ale i przestałam się rozglądać za olejami, kiedy moje włosy powiedziały im dość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego słyszałam o pielęgnacji z olejkami.
    Miałam nawet kiedyś coś podobnego, a teraz używam innego oleju.
    Ta propozycja mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. to wcale nie tak drogo a o oleju cacay, u Ciebie czytam pierwszy raz. nie wiedziałam o jego istnieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, zwłaszcza że jest wykorzystywany w wysoko półkowych kremach jak głosi opis:)

      Usuń
  7. to dla mnie zupełna nowość, nie słyszałam o takim produkcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę drogo, ale jego różnorodne zastosowanie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to zupełnie nieznany olej, ale wygląda na to, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go ale jak za taką małą buteleczkę to sporo sobie życzą. Ostatnio przeglądałam ich ofertę i kilka rzeczy mnie kusi :) ja jestem tego zdania że Czasami jednak warto zainwestować i mieć satysfakcję z działania produktu

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tym oleju. Jednak sporo kosztuje, także na razie się na niego nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o takim, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o nim nie słyszałam, aż dziwne:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszę o nim po raz pierwszy, ale czuję się zaintrygowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej :) Czas go poznać bliżej !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o nim, ale ciekawie zabrzmiało ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbowałabym go w pielęgnacji moich włosów lub do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  18. To coś zdecydowanie dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbowalabym jego działanie na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie mi on nie jest potrzebny, ale fajnie byłoby mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny olejek o wspaniałych właściwościach - super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy się z tym olejkiem nie spotkałam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie poczytam o właściwościach tego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś już chyba czytałam o tym oleju, ale nie miałam go.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciągle nas zaskakuje fakt z czego można zrobić olej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa jak olejek sprawdziłby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. takiego olejku jeszcze nie miałam :) ja ostatnio stosuje na suchą skórę olej z avocado i sprawdza sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz o nim słyszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz o tym słyszę,muszę bliżej przyjrzeć się temu produktowi <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie to absolutna nowość - nie miałam pojęcia, że taki olej istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tym oleju, a lubię je stosować. Zwrócę na niego uwagę przy następnych zakupach. Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jak najbardziej wierzę w moc naturalnych olejów. Oczywiście, ważny jest odpowiedni dobór do naszych potrzeb i długie, regularne stosowanie. Dzięki za wpis, pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis reanimacja po wakacjach :) https://annapikura-blog.blogspot.com/2017/09/reanimacja-po-wakacjach.html

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę, znów olejek, którego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear! I've never heard of this oil but now I'm curious to try it too! Thanks for sharing your opinion! =)
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę skukać na stronie jakie tam mają promocje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Do kąpieli chętnie bym go dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet nie wiedziałam ze takie coś jest na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet nie wiedziałam, że tak fajnie działa ten olejek ;-) A mam go w domu

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, gdzieś tylko o nim słyszałam, ciekawe co moja skóra na to :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!