sobota, 25 listopada 2017

Zakupowo


No to znowu poszalałam, nie ma sie co szczycić skoro oszczędzać miałam, ale co zrobić jak cieszy. Niby pieniądze szczęścia nie dają ale jak bez nich żyć? Norma Jeane Mortenson szerzej znana jako Marilyn Monroe powiedziała ponoć że pieniądze szczęścia nie dają - dopiero zakupy. No i jak tu się nie zgodzić...
Jasne że trudno cieszyć się nową paczką podpasek czy tubką pasty do zębów - które kupujemy cigle, ale za to jak nie fajnie się robi gdy zaopatrzeniowiec nawali i nie ma tego w sklepie po co przyszłyśmy.
No, zaszalałam i jestem spłukana, powinno być mi wstyd, bo miałam oszczędzać a teraz muszę, nie mam wyjścia. Do wypłaty jest cienko, Bardzo cieniutko, ale co tam jak radość trzyma:)  


Kto pamięta moje przeboje z Paniami z baru mlecznego? Dla przypomnienia dodam że ani razu nie udało mi się kupić tam szklanki mleka bez nazwijmy to przygód... a to kubek (chamsko) nie dokręcony... jak można być tak nieodpowiedzialnym i bez wyobraźni.... wypadki sie zdarzają:  mogłam oblać siebie, mogłam komuś krzywdę zrobić... ale co tam Pani z mlecznego Słonecznego rodem chyba z PRLu jako obiekt muzealny tam ostała i jest razy kilka bo różne obsługują... Zastanawiam się co musiałaby jedna z drugą lub osobna zrobić by się z nią pożegnali... właściwie w tym śmierdzącym skansenie to same indywidua uświadczyć można a w dodatku przypuszczam na kacu. Bo a bo to nie dokręcony kubek, a bo to cały biały od mleka kapiący na dodatek... sytuację dość żenująca Pani komentuje że nie widzi kubka z drugiej strony. Wraz z wiekeim dojrzałam do stwierdzenia że są stworzenia niereformowalne i czasem jest taki moment że należy sie izolować... czarkę goryczki przebrała Pani której udało się zalać jedną ladę (tak "umiejętnie" wycierała mój kubanek) śpieszy więc na zaplecze po chwili uzupełniony przynosi.... po kilku chwilach druga lada zalana... Wyszłam wściekła: miara się przebrała! Uzbrojona w Wasze porady zaczęłam szperać i... znalazłam sklep! Po pracy pojechałam i mam: nie kubek a pół litrowy termos Esbit z jakimiś jonami srebra we środku! Mam nadzieje że posłuży lata i solidny także po latach będzie. Pani ze sklepu na odchodne mi powiedziała: "kto nosi nie prosi" - racja! Teraz Panie z Bar Mleczny Słoneczny mogą sobie qpe na środku zrobić ich sprawa. 
 Radość ogromna! Cieszę się jak pijany gwizdek! W domku nalewam sobie wrzątku idę się do człeka upodabniać, potem umalowana wlewam gorące mleczko zakręcam ustrojstwo i idę.
Jak przychodzę do pracy zalewam sobie gorącym mleczkiem owsiankę.... ahhh mleczko gorące, gorące a nie letnie! I jak tu się nie cieszyć, dałam za termos dużo, w dodatku przepłaciłam bo na pewno są tasze, ale i nawet to mam w nosie bo gorące mleczko mam, w dodatku wszystko czysto i schludnie i nic nie przecieka w torebce, i można nalać do termosu (ma mniejszą średnicę) i nic nie rozlać! 
Kubek to kubek, pewnie krócej trzyma i jest mniejszy a termos bardziej uniwersalny: ten jest leciutki, wygodny i szczelny. Jak będę miała fantazje gdzieś ruszyć to pół litra kawy czy herbatki będzie w podróży jak znalazł! 


Alaïa Paris Alaïa Paris - Blanche. Jakby to powiedzieć: czasem zapach jest fajny, czasem bardzo i bardzo człowiek chciałby go mieć... ale Blanche... to było coś zupełnie innego... gdy w perfumerii oglądałam różne produkty.... flakony, wąchałam zapachy to gdy wzięłam Blanche do ręki pierwsze co pomyślałam to...."o! banan" to był pierwszy i ostatni raz... woń testowałam namiętnie, nie dawała mi spokoju.... cieszyła, ale z tyłu głowy przypominała się... to oznacza jedno: muszę ją mieć... no ale....cena zaporowa... oj zaporowa.... gdy zobaczyłam promocje na ten prodkut kręcąc się koło niego... kurcze.... no i.... w końcu mam! Przymierzałam się i w końcu kupiłam, zakup cieszy ogromnie:)) mój zapach:))
opis:

"Światowa przedpremiera nowego zapachu marki Alaïa Paris – wody perfumowanej Blanche. Inspiracją do jej stworzenia była fascynacja Azzedina Alaïi pałacem Alhambra: bielą marmuru i grą świateł. Biel przewija się więc w jej nutach zapachowych: w nucie głowy dominują białe migdały, w nucie serca promienieje heliotrop, w bazie kompozycję wzmacniają nuty piżma i wanilii. Dopełnieniem wizji artysty jest przezroczysty flakon z laserowo wyciętym koronkowym wzorem, zwieńczony złotą nakrętką. Woda perfumowana Alaïa Blanche powstała z umiłowania czystości i harmonii, dążenia do uniwersalnego piękna. Odkryj jej ponadczasowy urok."

Nuta głowy dominują białe migdały,

nuta serca promienieje heliotrop,

nuta bazy piżmo i wanilia
źródło

Zapach jest nieszablonowy, inny taki zupełnie... po prostu mój <3


Maszynka do golenia.
Podgrzewacze...wiesz że w Pepco nie ma ichw od pewnego czasu? No to kupiłam biedronkowe, oby do PePco wróciły te świeczuszki:)
Staram się jadać owoce każdego dnia rano i jest to strzał w dziesiątkę:)
Chusteczka Ziajowa do intymnej...


Kolejna sprawa która natrętnie nie dawała mi o sobie zapomnieć... sztuka teatralna "Balladyna"... od kiedy po raz pierwszy zobaczyłam zdjęcia przeszły mnie ciarki i wiedziałam jedno: chcę to zobaczyć. Bilet wstępu w portfelu i oczekuję na czwartek: nie mogę się doczekać:))
Mam zamiar jeszcze po raz pierwszy w tym roku iść do...kina na film nagrodzony na Festiwalu w Gdyni.... "Cicha Noc" no ale to grudniowe plany:)

No i to wszystko:) Przegięłam, oj przegięłam ostro, szlaban sobie nałożyłam oj ja nie dobra.... mało tego! Ja sę z zakupów cieszę, a ze szlabanu nie robię sobie nic;) taka to ja:)
Cieszy mnie dzisiejsze spotkanie blogerek na którym będę miała przyjemność być:))) teraz w piątek jak to piszę cała jestem w emocjach - nie mogę się doczekać:))
Miłego weekendu:)

70 komentarzy:

  1. Serio nie ma w Pepco podgrzewaczy ? ;( A miałam właśnie dzisiaj iść po nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś ich nie znalazłam obsługa mówiła że od pewnego czasu nie ma i jak to zwykle nikt nic nie wie ;/ mam nadzieje ze sytuacja sie zmieni szybko

      Usuń
  2. Dawno nie było masek z Kauflanda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam je w zapasie:) aktualnie jestem w trakcie testów innego produktu:)

      Usuń
  3. Rzeczywiście te zakupy dały ci dużo radości , i dobrze, tak ma być :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy fajne i wypatrzyłam próbkę kremu Clinique :) Ta, która przybyła do mnie od Ciebie ( jeszcze raz pięknie dziękuję ) jest już zużyta i mówiąc krótko jestem tym kremikiem zachwycona! U mnie sprawdził się rewelacyjnie - buźka gładka, pod makijażem się nie roluje, ładnie wchłania, no i ta żelowa konsystencja...jak dla mnie jest idealny :) Teraz będę polować na niego w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie ze jesteś zadowolona z niej:) jakbyś mieszkała bliżej to bym Ci zaniosła te próbeczki bo mi sie nie przydadzą

      Usuń
  5. Zakupy idealne na jesienne wieczory,
    Ja mam spory zapas podgrzewaczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnych doznań związanych z użytkowaniem perfum Alaia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci sie ten zapach? Ja jak na razie jestem zadowolona... wczoraj na spotkanie blogerek sie wypsikałam i mimo pryszniców dwóch dalej pachnę... <3 a zapach pokochałam

      Usuń
  7. U mnie w Pepco są, ostatnio kupowałam podgrzewacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zakupy. Zgadzam się, że po zakupach jestem o wiele szczęśliwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, nie ma podgrzewaczy w Pepco? Kiedyś kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też widziałam w Pepco podgrzewacze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie poradzisz na takich ludzi .
    Widać , że konkretne i przemyślane zakupy :)
    Teatr jak j dawno nie byłam marzy mi się. Ale jakoś nam wciąż do niego nie po drodzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze, ze panie z baru masz już z głowy, żadna przyjemność z takimi nadprogramowo dużo czasu spędzać. A termos bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TE kobiety nie wiem, nie ogarniam, brak słów... Z termosu zadowolona jestem

      Usuń
  13. Lubię zaplanować zakupy, wtedy wszystko idzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, ze zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zimą taki mały termos - jak znalazł. Nic się nie powinno wylać, ani wystudzić :))
    Czasem trzeba sobie zakupowo poszaleć, a nie ciągle oszczędzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne nowości, bardzo lubię rajstopy itp. Marilyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne dla mnie by nie były całe sztuczne im bardziej naturalne tym lepiej

      Usuń
  17. Ja ostatnio w ogólnie nie włączam świeczek, więc nawet nie wiedziałam, że nie ma w Pepco podgrzewaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy fajne a jak po spotkaniu blogerek :)??

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zakupy. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubki faktycznie beznadziejnie trzymają, a termos zawsze jest lepszy :) Też sobie muszę taki mały, zgrabny termos kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubka nigdy nie miałam termos bardziej uniwersalny myślę i mam nadzieje że lata posłuży

      Usuń
  21. Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend! Follow u!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  22. O tej porze roku świeczek wypalam całą masę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam już o tym zapachu, ale jeszcze nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy 😀 www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też zakupy dają dużo szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakupy zawsze dają radość :D To święta prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tam oj tam, pierwszy już za chwilę, dasz radę;) A zakupy faktycznie cieszą:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ważne by zakupy cieszyły :) Współczuje przejść z mlekiem i fajnie, że masz swój termosik i problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja dawno w teatrze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, jak chciałabym iść do teatru ^^ Ciekawe jak spodoba Ci się spektakl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach teatru Ci zazdroszczę :D Ale liczę, że już niedługo będę mogła wrócić do regularnych wizyt w tym zacnym miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy takich regularnych... a na co byś sie wybrała?

      Usuń
  32. Odrobina przyjemności zawsze musi być ;) Miłej zabawy na spektaklu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!