sobota, 17 marca 2018

Colyfine Curatio - Krem do Cery Suchej i Bardzo Suchej - Krem do Cery Odwodnionej i Wrażliwej

Dziś trzeci - zaraz po peelingu i żelu oczyszczającym krok trzeci pielęgnacji czyli kremy. U mnie pomiędzy myciem a kremem jest hydrolat, aktualnie mam z maku polnego, gdy wyschnie a jak mi sie bardzo spieszy to nei czekam i nakładam krem. Oba kremy stosowałam jednocześnie jeden na noc drugi na dzień. Jak sie sprawdziły o tym w dalszej części, najpierw opisy ze strony Colyfine



Krem do Cery Odwodnionej i Wrażliwej

Pełny cykl odnowy naskórka wykonuje się w trzech krokach:

- Pierwszy krok - pozbycie się zrogowaciałego naskórka poprzez użycie peelingu
- Drugi krok - złagodzenie skóry specjalnym żelem pozabiegowym
- Trzeci krok - odbudowa płaszcza lipidowo-białkowego i jego intensywne nawilżenie i odżywienie


Trzeci krok B - odbudowa płaszcza lipidowo-białkowego i jego intensywne nawilżenie i odżywienie

Krem do cery odwodnionej stosujemy, gdy czujemy suchość skóry, kiedy  robi się ona bardziej wiotka, zapadnięta, ale nie odnotowujemy jej szorstkości - wtedy potrzebujemy silnego nawilżenia. Ten krem jest wyjątkowo zbilansowany, ma bardzo podobną ilość nawilżających humektantów, jak i natłuszczających emolientów.

Mocznik 3% - jeden z najlepszych naturalnych czynników nawilżających (NMF) i regenerujących skórę, oleje z czarnej porzeczki i słonecznika mają właściwości łagodzące, ekstrakty z winorośli i rozmarynu mają właściwości antyoksydacyjne, przeciwzapalne, regenerujące, ekstrakt z pustynnej rośliny Imperata cylindrica długotrwale utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia naskórka, alantoina i skwalan tworzą ochronną warstwę na naskórku, wit. E. działa silnie antyoksydacyjne, zmniejsza stany zapalne, a nano srebro chroni przed patogenami i przeciwdziała fotostarzeniu. źródło

Sposób użycia: stosować wg potrzeby rano i/lub wieczorem. Nie stosować w przypadku alergii lub nadwrażliwości na składniki kremu. 

Składniki aktywne: Mocznik 3%, winorośl balonowa, rozmaryn, imperata cylindryczna, alantoina, skwalan, wit. E, nano srebro koloidalne, olej z czarnej porzeczki, olej ze słonecznika. 



Składniki (INCI): Aqua, Squalane, Urea, Triethylhexanoin, Glycerin, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Caprylyl Methicone, Octyldodecanol, Ribes Nigrum Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil Unsaponifiables, Cardiospermum Halicacabum Flower/Leaf/Vine Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Isopropyl Isostearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Imperata Cylindrica Root Extract, Silver (nano), Tocopheryl Acetate, Allantoin, Cetearyl Alcohol, PEG-8, Carbomer, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonenes, Linalool.



Krem do Cery Suchej i Bardzo Suchej

Komplementarna, bogata kuracja dla skóry. Na problemy powstające na skutek szybkiego życia.

Jego pierwszorzędne działanie nie jest przeciwzmarszczkowe, choć zawiera kolagen, który ma takie działanie. Ten krem służy do odbudowy płaszcza lipidowego, odnowy startego naskórka, odżywienia go i regeneracji. To krem, który zawiera bardzo dużą dawkę różnych olei jak olej z awokado, ogórecznika, pszenicy i brzoskwini , a w dotyku nie jest tłusty - to ewenement. Każdy z tych olei ma trochę inne właściwości, ale ich dobór jest komplementarny pod względem działania naprawczego na lipidową warstwę skóry. 

Zawiera również kojący i łagodzący chitozan, który ma działanie przeciwbakterynje i antyseptyczne, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy silnie nawilżający, ginko biloba, aloes, alantoina i wit. E mają działanie naprawcze i łagodzące. 

Składniki aktywne: olej arganowy, d-Pantenol, masło mango, skwalan, wit. E, alantoinę i aloes, korund - jako naturalne cierniwo. 

To odżywczy bardzo bogaty krem w składniki o wysokich stężeniach. 



Składniki (INCI): Aqua, Isohexadecane, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Collagen, Elastin, Collagen Amino Acids, Elastin Amino Acids, Triethylhexanoin, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Persea Gratissima Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Carboxymethyl Chitosan, Triticum Vulgare Germ Oil, Prunus Persica Kernel Oil, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Aloe Barbadensis Extract, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonenes, Linalool


konsystencja:


Moja opinia:

Oba kremy podobnie jak peeling i żel z tej serii są w białych opakowaniach utrzymanych w tej samej aptecznej tonacji. Biała lekka tubka na klik. Zawartość przyjemnie pachnie i łatwo rozsmarowuje sie na buzi. Pierwsze moje wrażenia w kontakcie z produktami to była myśl że nawilżenie jest dość słabe. Moja skóra idzie w kierunku suchej; zwłaszcza zimą woła o intensywniejsze nawilżenie i przyznam że regularne stosowanie obu kremów jest satysfakcjonujące. Nie ukrywam że zdarzają się momenty gdzie wspieram się maseczkami ale nie muszę tego robić często dzięki produktom od Colifine. Oba kremy ładnie choć delikatnie pachną, świetnie współgrają z podkładem. Oba produkty są wydajne, przyjemne w stosowaniu i działaniu. Warto dodać że mnie nie zapychają. Do łagodzenia i kojenia bywa różnie i czasem moja skóra potrzebuje czegoś więcej wówczas sięgam po żel po zabiegowy który daje mojej skórze to czego tak bardzo sie domaga.
Kremy można nabyć:

Krem do Cery Suchej i Bardzo Suchej

Krem do Cery Odwodnionej i Wrażliwej


Za możliwość przetestowania dziękuję marce Colyfine


56 komentarzy:

  1. Peeling mnie zaciekawił- uwielbiam korund, mam nowy krem Colyfine z serii Redox i fajnie by współgrały razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie poprawne, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie ich prdukty, sa rewelacyjne wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły mnie te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, ze sprawdziłyby się i u mnie, bo mam suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kremów - dowiedziałam się o nich dzięki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tych kosmetyków. JA teraz jestem w fazie stosowania nowego kremu ale później może się skuszę na te opisane przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłas mnie tym wpisem, moim odwiecznym problemem jest cera mieszana, ale bardziej skłania się ku suchej. Tyle kremów nawilżających co przetestowałam to głowa mała, aktualnie używam kremu z Naobay i póki co jestem najbardziej z niego zadowolona :) Ale jak mi się skończy to chętnie bym wypróbowała ten który opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna linia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam oba kremy i uważam, że są fantastyczne. peeling też polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę na oczy tę markę kremów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj marka była kiedyś na blogach dość często pamiętam:)

      Usuń
  13. Nie kojarzę tej marki ale mogłabym kremy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tej firmie, sama z chęcią przetestuję .:)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja cera bardzo się przeusza zimą i ostatnio wciąż nakładam na nią mocno nawilżające kremy, a ona je pije jak szalona;). Pewnie byłabym zadowolona z tego do bardzo suchej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sucha skóra zimą to utrapienie, wiem coś o tym...

      Usuń
  16. Ciekawe, czy ten krem do cery suchej i odwodnionej, sprawdziłby się na moich zniszczonych dłoniach. W akcie desperacji, chyba kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj one nei są do dłoni... niedługo może napiszę o produkcie do rąk

      Usuń
    2. Ale wiem, że ten do cery bardzo suchej jest do twarzy, więc... Pomyślałam sobie, że skoro twarzy toto nie szkodzi, to dłoniom tym bardziej nie. W akcie rozpaczy, jestem w stanie wypróbować wszystko, co wpadnie w moje macki, nawet jeśli jest to przeznaczone do innych części ciała xD

      Usuń
    3. to sie nazywa kreatywne podejście hahahaha:) ja na przykład do dłoni kupiłam krem do stóp bo miał więcej mocznika i przyznam że całkiem spoko:))

      Usuń
  17. Na szczęście nie mam takiej cery. Wystarcza jej od czasu do czasu maseczka nawilżająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że współpracują z podkładem, bo ostatnio często trafiam na kremy, które sprawiają, że podkład się roluje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszedł właśnie w użycie, bo moja cera wariuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki nie do mojego rodzaju cery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kremów z mocznikiem do twarzy, ale do ciała, zwłaszcza stóp najczęściej ich używam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do tej pory nie znałyśmy tej marki, dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tej marki nie znałam, ale kremy wydają się być interesujące, szczególnie, że moja skóra prosi o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz "poznaję" markę, ale jak czytam recenzje to wydają się być ciekawe. Myślę, że fajną alternatywą będzie ich testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale pewnie w końcu na coś się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Marki nie znam ale kremy do suchej cery , zawsze poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!